Volvo XC60 si za své krátké působení na automobilovém trhu získalo celou řadu pozitivních ohlasů. A nejde přitom jen o revoluční City Safety. Nyní přichází Volvo se sportovním paketem označeným tradičně jako R-Design.
Vně vozu najdeme typické znaky společné všem severským vozům ze zmíněné kolekce, což v praxi znamená červenou barvu doplněnou řadou chromovaných pozlátek. Konkrétně jde o kryty vnějších zpětných zrcátek, prahové lišty, koncovky výfuku, zadní deflektor nebo třeba různé detaily na předním nárazníku. Speciální je i design pětipaprskových litých kol, která jsou standardně 18-ti a na přání dokonce 20-ti palcová!
V interiéru pak (ne)překvapí sportovnější sedadla s výraznějším bočním vedením, hliníkové pedály či speciální čalounění z hladké kůže. A zapomenout nemůžeme ani na obligátní znáčky R-Design.
Změny ale nejsou jen kosmetické. Lehce upraven byl také podvozek, který je nyní tvrdší a, jak tvrdí automobilka, bez výraznějšího vlivu na komfort. Světlá výška XC60 byla zachována, takže na dovednostech mimo zpevněné komunikace se optickým paketem nic nemění.
Pokud vás zajímá Volvo XC60 detailněji, můžete se také podívat na test vrcholné zážehové motorizace T6, kterou jsme podrobně vyzkoušeli letos na jaře.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.