BMW nedávno představilo svůj vrcholný model, sedan třídy 7. Ten postupně zdokonaluje, například nyní oznámilo příchod verze do horších časů.
Sedmička doplní řadu vozů s pohonem všech kol, kromě vozů s písmenem X na začátku (X5, X3 a X1), u kterých se pohon všech kol přirozeně očekává, neb jde o SUV, nabízí automobilka pohon všech kol také u svých menších sedanů a kombíků, totiž tříd 3 a 5.
U sedmičky bude pohon všech kol zatím novinkou. Je třeba dohnat náskok v této oblasti například Audi A8, Lexusu LS nebo Mercedesu Benz třídy S.
Pohon všech kol bude zatím dostupný jen s přeplňovanými osmiválci, tedy zatím v modelu 750. Jeho jméno s pohonem všech kol bude 750i xDrive, popř. s prodlouženým rozvorem 750Li xDrive. Zatím nevíme zda se tato technologie posune i do vrcholného dvanáctiválce 760i.
BMW také oficiálně onzámilo svůj balíček M-sport pro sedmičkovou řadu. Ta dostane několik aerodynamických prvků, 19palcová kola se sportovnějšími pneumatikami a několik dalších detailů. Pokud to není dost, automobilka nabídne také speciální černé lakování a dvacetipalcová kola.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?