Ako sme vás už dávnejšie informovali, Bugatti chystalo otvorenú verziu svojho modelu Veyron. K názvu Veyron pridali inžinieri z Bugatti prívlastok Grand Sport a práve v dnešných dňoch zahájili sériovú výrobu. Čo by sme teda mali čakať iné oproti klasickej verzii?
To najdôležitejšie, strecha, bude v tomto prípade chýbať. Je to jasné, predsa je to kabriolet. Ale o klasický kabriolet nepôjde, strecha bude odnímateľná a bohužiaľ, v aute neprenosná. Ale nebojte sa. Ak príde búrka a vy budete mimo domova bez strechy, Bugatti na vás myslelo. Preto budete mať k dispozícii dáždnik, ktorý bude slúžiť ako primitívna náhrada strechy.
Čo sa týka motoru, tu zostane všetko po starom. O pohon sa tak postará dobre známy 1001k 16-valcový motor. Maximálna rýchlosť je pre tento model písaná na hodnotu 406km/h so zatvorenou strechou, v prípade odvážlivcov, túžiacich cítiť vietor vo vlasoch to bude hodnota „len“ 360km/h.
Pokiaľ ste sa práve rozhodli, že tohto nového tátoša musíte mať v garáži, upozorním vás na niekoľko prípadných problémov. Limitovaná séria 150 kusov je už o 30 zarezervovaných kusov menšia. Tiež samotné Bugatti si vyberá ľudí, ktorým automobil predá.
A na záver cena. Tá predstavuje hodnotu 1,4 milióna €. Ale pokiaľ sa už rozhodujete o podobnom aute, cena bude asi to najmenšie, čo vás bude trápiť.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.