Francúzsky Renault uviedol na domáci trh pre fanúšikov dynamicky tvarovaných kupé špeciálnu sériu modelu Laguna Coupé Black Edition. Charakteristickým znakom pre túto sériu budú tmavé odtiěne karosérie a vznetový agregát 2,0 dCi.
Približne pred mesiacom sme vás informovali o tom, že francúzska automobilka Renault plánuje uviesť na trh špeciálnu sériu modelového radu Laguna. Ku karosériám hatchback a kombi Grandtour sa teraz pridáva elegantná Laguna Coupé.
Podobne ako pre ostatné dva verzie Laguny, aj pre elegantné a dynamické kupé bude poznávacím znakom jeden z troch odtieňov karosérie - Pearlescent Black, Cassiopée Grey a Platine Grey. Pod kapotou sa bude nachádzať jediná pohonná jednotka, vznetový agregát 2,0 dCi s výkonom 150 konských síl.
Laguna Coupé Black Edition bude lákať bohatou výbavou, v ktorej nebude chýbať množstvo airbagov, automatická dvojzónová klimatizácia, značkový audiosystém s výkonom 140W alebo adaptívne xenónové svetlomety.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.