Francúzsky Renault predstavuje špeciálnu edíciu svojho modelu strednej triedy - Laguna Black Edition. Špeciálna séria laguny kombinuje športový vzhľad vrcholnej, športovo ladenej verzie GT spolu s úspornými pohonnými jednotkami.
Francúzska automobilka Renault pripravuje pre priaznivcov modelu Laguna špeciálnu sériu. Renault Laguna Black Edition zaujme kombináciou športového imidžu a úspornej prevádzky, ktorú podporuje dvojica úsporných agregátov z portfólia automobilky. Vonkajší vzhľad je pritom totožný so stylingom vrcholného športového modelu Laguna GT.
Pod kapotou dynamicky tvarovanej karosérie sa udomácni dvojica naftových agregátov, a to maloobjemový 1,5 dCi s výkonom 110 koní, a silnejší, 1,9 dCi s výkonom 130 konských síl. Samotný agregát 1,5 dCi je jeden z najúspornejších a najekologickejších motorov z ponuky Renaultu, pod kapotou Laguny Black Edition dosahuje priemernú spotrebu len 4,9 litra na 100 km. Silnejší agregát 1,9 dCi si vystačí so spotrebou rovných 6 litrov na 100 km.
Záujemcov o Lagunu bude lákať vcelku bohatá výbava, ktorá v základe obsahuje inteligentnú štartovaciu kartu, parkovacie senzory, bluetooth handsfree, bi-xenónové svetlomety a 16-palcové zliatinové disky. Exteriér zaujme športovým predným nárazníkom, zatmavenými prednými a koncovými svetlami. Okrem čiernej metalízy budú na výber ešte tri odtiene šedej farby karosérie.
Cena Renaultu Laguna Black Edition sa na domácom francúzskom trhu začína na úrovni 25 800 Eur, kombi za rovných 27 000 Eur. či sa však bude Laguna Black Edition dovážať aj k nám, zatiaľ nie je isté.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.