Novinka tradiční americké automobilky, která spadá Buick do koncernu General Motors, se konečně představuje. O její existenci víme již rok, jen to představení ne a ne přijít. Konečně je tu, prohlédněme si jej.
Nový Buick je z velké části založen na úspěšném základu Opelu Insignia, se kterým sdílí podvozkovou platformu a další části. Buick je přirozeně určen především na americký trh, kam neodmyslitelně patří. Vzhledem k problémům GM byl ale jeho start stále odkládán, ačkoliv vývoj byl v podstatě hotov.
Nový LaCrosse přináší nový design této značky, který uvedla studie Invicta. Nabízen bude s trojicí výbav, základní CX, luxusní CXL a sportovní CXS.
Pro první dvě výbavy si Buick připravil motor 3,0 o výkonu 255 koní a točivém momentu 286 koní. Sportovní verze má motor zvětšen o šest desetin litru a výkon tak vrcholí na hodnotě 280 koní. Výkon dále putuje na šestistupňovou automatickou převodovku a přední kola, přičemž je možné si připlatit za pohon obou náprav.
Standardní výbava je poamericku bohatá, nalezneme v ní tak dvouzónovou klimatizaci, armádu airbagů či 18 palcová kola.
Výroba začne v polovině tohoto roku.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.