Japonská automobilka potvrdila, že pracuje na přípravě kompletně přepracovaného modelu RX-8, svého atraktivního vozu koncipovaného jako čtyřdveřové sportovní kupé.
O podrobnostech přirozeně mlčí, ale podle předpokladů by se neměly změny týkat pouze karosérie a podvozku, ale výrazně i patentovaného motoru s rotujícími písty.
Vůz bude veřejnosti představen už na nadcházejícím autosalonu v Detroitu a se zahájením prodeje se počítá v prvním čtvrtletí roku 2009.
Příprava kabrioletu zatím potvrzena, ale ani vyvrácena nebyla, premiéru RX-8 bez střechy lze ale očekávat podle odborníků zřejmě nejdříve kolem roku 2011.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.