Nové rychlé kombi se nabízí v jediné verzi s pohonem všech kol s dlouhým názvem BMW M3 Competition Touring M xDrive. Pod kapotou je instalován posílený 3,0litrový biturbo motor o výkonu 375 kW (510 koní) s točivým momentem 650 Nm. Motor spolupracuje s osmistupňovou automatickou převodovkou M xDrive. Lamelová spojka zapojuje přední kola pouze v případě potřeby, čímž je zachován charakter vozů BMW s pohonem zadních kol. Vůz je opatřen M-diferenciálem s elektronickým ovládáním. Nechybí režim drift, při kterém se vypne pohon předních kol spolu se stabilizačním systémem.
Díky vysokému výkonu a pohonu všech kol nepřekvapí vynikající dynamické schopnosti. M3 Touring zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,6 sekundy (o 0,1 sekundy pomaleji než sedan). Nejvyšší rychlost je pak klasicky omezena na 250 km/h. S příplatkovým M Driver paketem je pak maximální rychlost posunuta na 280 km/h. Ještě větším důkazem úžasných výkonů než pouhá čísla o rychlosti a zrychlení je fakt, že BMW M3 Competiton Touring se stalo nejrychlejším sériovým kombi na Nürburgringu.
Sériová výroba vozu začne letos v listopadu v závodě v Mnichově. Zároveň se rozběhnou i celosvětové prodeje. Ceny vozu budou zveřejněny později, ale objevují se informace, že konkurent pro Audi RS4 Avant ve své domovině bude stát 98 000 € (asi 2,4 milionů Kč).