Čistě elektrická studie VISION 7S je první koncepční vůz značky ŠKODA, který je formován novým designovým jazykem. Automobilka nyní poodhaluje první skicu interiéru vozu. Minimalistický interiér se kromě udržitelných materiálů vyznačuje velkorysým prostorem až pro sedm osob s třetí řadou sedadel a Simply Clever prvky, typickými pro značku ŠKODA.
Oliver Stefani, šéfdesignér společnosti ŠKODA AUTO, říká: „Náš nový designový jazyk je minimalistický, funkční a autentický. I v budoucnu se zaměříme na klasické přednosti vozů ŠKODA, mezi které patří velkorysý prostor, snadné ovládání a vysoká funkčnost. S novým designovým jazykem učinila ŠKODA AUTO další krok, a ještě více se zaměří na zákaznickou zkušenost. Velkou kreativitu našich designérů a konstruktérů podtrhují variabilně posuvné prvky interiéru a nově vyvinuté Simply Clever prvky, jako je například zabudovaná dětská autosedačka. Minimalistické linie interiéru navazují na čisté linie exteriéru vozu.“
Nové designové prvkyInteriér nového koncepčního vozu VISION 7S se vyznačuje symetrickým „obepínajícím“ designem. Široká horizontální palubní deska zasahuje až ke dveřím, čímž ještě více zvyšuje pocit prostornosti. Optimálně umístěná odkládací plocha pro ruku umožňuje pohodlné ovládání dotykové obrazovky a tlačítek pro rychlý přístup s haptickou odezvou. Dotyková tlačítka má rovněž nově navržený volant. Ambientní osvětlení osvětluje různé části interiéru, včetně stavu nabíjení, a poskytuje vhodné osvětlení při nastupování a vystupování z vozu. Výplně dveří mají rovněž interaktivní haptické a vizuální prvky. Integrovaná dětská autosedačka je umístěna ve středové konzole, nejbezpečnějším místě ve voze. Opěradla předních sedadel jsou vybavena držáky na multimediální zařízení pro cestující ve druhé a třetí řadě. Nachází se zde také integrované batohy.
Inovativní posuvné ovládací prvky pro různé režimyProstorný interiér má dvě různé konfigurace, které nabízejí nový prostorový zážitek pro samotnou jízdu a odpočinek. V režimu Jízda jsou všechny ovládací prvky v základní poloze a centrální dotykový displej je otočen vertikálně, aby optimálně zobrazoval důležité informace během jízdy. Režim Relax lze aktivovat při nabíjení nebo při zastávce na odpočinek. Volant a přístrojová deska se posunou dopředu a sedadla v první a druhé řadě se posunou dozadu, aby mohli cestující sedět ještě pohodlněji. Tato varianta nabízí cestujícím maximální prostor a komfort.
ŠKODA AUTO oznámila svůj nový designový jazyk již v březnu na výroční tiskové konferenci. Je založen na klasických hodnotách značky ŠKODA, mezi které patří robustní vzhled, funkčnost a autenticita. Vyznačuje se velkorysým prostorem, odolnými a udržitelnými materiály a aerodynamickým, efektivním tvarem karoserie.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?