ŠKODA AUTO poodhaluje nový vůz ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV. Karosářská varianta kupé čistě elektrického vozu ENYAQ iV s emocionálnějším vzhledem umožňuje díky vynikající aerodynamice ještě vyšší dojezd než varianta SUV.
Skica ukazuje mírně se svažující linii střechy, záď s ostře lomenou hranou a boční prahy v barvě karoserie. Boční prahy lakované v barvě karoserie a velká kola umocňují dynamický vzhled nového čtyřdveřového vrcholného modelu. Přepracovaná linie střechy pak přidává vozu na eleganci. Od B-sloupku se střecha mírně svažuje směrem dozadu a plynule přechází do pátých dveří. Pohled zezadu definuje nápis ŠKODA pod ostře lomenou hranou a zadní světla s pro značku typickým tvarem písmene C.
Příď charakterizuje velká a výrazná maska a úzké ostře řezané přední světlomety, které zvýrazňují šířku vozu. Skica rovněž ukazuje výrazný sportovní design předního nárazníku.
Nová ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV se veřejnosti poprvé představí v digitální podobě dne 31. ledna 2022 v Praze.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.