Při příležitosti české premiéry snímku Rychle a zběsile 9, která proběhne 17. června, chystá místní zastoupení Toyoty jednu specialitu. Přímo v multikině Cinema City Letňany vystaví vlastní verzi GR Supry v originálních oranžových barvách s kontrastními černými detaily, které navazují na podobu vozu v prvních dílech kultovní série
„Připravili jsme speciální GR Supru 3.0 v identickém designu, jaký se objevuje v novém filmu. Tím, že jeho podoba odkazuje k původnímu filmovému modelu z 90. let, chceme připomenout slavnou historii a poděkovat tvůrcům Rychle a zběsile za to, jak ohromně Supru proslavili,“ říká PR manažerka českého zastoupení Toyoty Jitka Jechová.
Supra v plamenech a obsah od lokální dvorní produkce Toyoty
V premiérovém týdnu zároveň v Letňanech i ostatních Cinema City v Praze poběží před filmem speciální spot propagující závodní brand Toyota Gazoo Racing, v němž Toyota využila převážně lokální záběry natočené českou produkcí Yoda Production.
Stejný tým spolu s fotografem Danielem Vojtěchem, který s českou Toyotou dlouhodobě spolupracuje, navíc připravil ještě speciální obsah určený pro klasická a sociální média, v němž fanoušci uvidí tuto oranžovou GR Supru v plamenech.
Soutěž o jízdu se Suprou na okruhu
Diváci si budou moci dokonce zasoutěžit o jízdu se Suprou na okruhu. „Chceme českým fanouškům dopřát, aby kultovnímu filmu a samozřejmě i modelu samotnému byli co nejblíž, proto bude tato speciální verze GR Supry během premiérového týdne vystavena v multikině Cinema City Letňany, kde bude při té příležitosti i probíhat soutěž o svezení s instruktorem na závodním okruhu,“ dodává Jitka Jechová.
Jakmile premiérový týden skončí, bude tento výjimečný vůz cestovat po republice a v kinech ho vystaví i někteří autorizovaní partneři v regionech.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?