ŠKODA AUTO odhaluje další detaily o novém modelu FABIA a oficiální designovou skicou přináší první představu o interiéru čtvrté generace tohoto automobilu.
Interiér oblíbeného malého vozu, nabízí ještě více místa, lepší pocit prostornosti a svěží barvy. Součástí jsou i technologie z modelů vyšších tříd. Česká automobilka novými designovými akcenty dále rozvíjí interiérový koncept, který byl již použit u čtvrté generace modelu OCTAVIA.
Nová čtvrtá generace modelu ŠKODA FABIA je poprvé postavena na modulární platformě MQB-A0 koncernu Volkswagen, a je tak delší i širší než její předchůdce. Symetricky strukturovaná přístrojová deska se samostatně umístěnou centrální obrazovkou infotainmentu a barevnou dekorační lištou zdůrazňují šířku interiéru. Charakteristická linie pod centrální obrazovkou kopíruje motiv masky chladiče ŠKODA. Nový design umocňují velké kulaté boční výdechy ventilace, stejně jako barevné prvky středové konzole a vnitřní kliky předních dveří a nově navržené chromované rukojeti dveří. Jedna z designových skic také odhaluje výrazný nápis FABIA na boční straně přístrojové desky.
Velká samostatně stojící centrální obrazovka umocňuje vizuální dojem z interiéru nového modelu ŠKODA FABIA. Moderní infotainment systém a další funkce vozidla tak lze pohodlně ovládat pomocí dotykového displeje. Designová skica také ukazuje individuálně konfigurovatelný digitální přístrojový panel, který je již známý z větších modelů značky ŠKODA a je nyní poprvé k dispozici na přání i pro model FABIA.
Světová premiéra čtvrté generace modelu FABIA se uskuteční na začátku května.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?