ŠKODA AUTO odhaluje další detaily o novém modelu FABIA a oficiální designovou skicou přináší první představu o interiéru čtvrté generace tohoto automobilu.
Interiér oblíbeného malého vozu, nabízí ještě více místa, lepší pocit prostornosti a svěží barvy. Součástí jsou i technologie z modelů vyšších tříd. Česká automobilka novými designovými akcenty dále rozvíjí interiérový koncept, který byl již použit u čtvrté generace modelu OCTAVIA.
Nová čtvrtá generace modelu ŠKODA FABIA je poprvé postavena na modulární platformě MQB-A0 koncernu Volkswagen, a je tak delší i širší než její předchůdce. Symetricky strukturovaná přístrojová deska se samostatně umístěnou centrální obrazovkou infotainmentu a barevnou dekorační lištou zdůrazňují šířku interiéru. Charakteristická linie pod centrální obrazovkou kopíruje motiv masky chladiče ŠKODA. Nový design umocňují velké kulaté boční výdechy ventilace, stejně jako barevné prvky středové konzole a vnitřní kliky předních dveří a nově navržené chromované rukojeti dveří. Jedna z designových skic také odhaluje výrazný nápis FABIA na boční straně přístrojové desky.
Velká samostatně stojící centrální obrazovka umocňuje vizuální dojem z interiéru nového modelu ŠKODA FABIA. Moderní infotainment systém a další funkce vozidla tak lze pohodlně ovládat pomocí dotykového displeje. Designová skica také ukazuje individuálně konfigurovatelný digitální přístrojový panel, který je již známý z větších modelů značky ŠKODA a je nyní poprvé k dispozici na přání i pro model FABIA.
Světová premiéra čtvrté generace modelu FABIA se uskuteční na začátku května.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?