Škoda připravila Octavii pro náročnější, ale pod vrcholnou sportovní verzí RS

AutoRoad.cz / Pavel Stavebník, 12. dubna 2021, 23:28 Google+

ŠKODA ještě více rozšiřuje pestrou paletu modelů OCTAVIA a nově nabízí čtvrtou generaci svého nejprodávanějšího modelu v dynamické verzi SPORTLINE. Ta spadá mezi výbavové stupně Style a vrcholnou sportovní verzi RS.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda připravila Octavii pro náročnější, dynamickou verzi Sportline

Škoda připravila Octavii pro náročnější, dynamickou verzi Sportline | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Zaujme černými prvky exteriéru, tříramenným multifunkčním sportovním volantem nebo sportovními sedadly s integrovanou hlavovou opěrkou a čalouněním ThermoFlux. Vůz ŠKODA OCTAVIA SPORTLINE lze v obou karosářských verzích objednat na přání s adaptivním podvozkem DCC a inovativními asistenčními systémy. Široká nabídka motorizací zahrnuje vznětové a zážehové motory, mild-hybrid a plug-in hybridní verze a také verzi OCTAVIA G-TEC, poháněnou stlačeným zemním plynem (CNG).

Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.

Exteriér nového modelu OCTAVIA je charakteristický černými prvky, známými z verzí SPORTLINE ostatních modelových řad značky ŠKODA. Specifický přední spoiler, pro vozy ŠKODA typický rámeček přední masky a nápis na dveřích zavazadlového prostoru jsou provedeny v černé lesklé barvě. Karosářská verze liftback navíc na pátých dveřích nese i černý lesklý spoiler. Na zadním difuzoru rovněž v černé lesklé barvě je velmi zřetelným prvkem chromovaná lišta. OCTAVIA SPORTLINE je standardně vybavena 17palcovými černými leštěnými koly Pulsar z lehké slitiny. Na přání lze objednat 18palcová kola Vega lakovaná v černé metalíze či exkluzivně pro SPORTLINE dostupná 19palcová černá leštěná kola z lehké slitiny Taurus. Přední blatníky zdobí plaketky SPORTLINE.

img-responsive

Škoda připravila Octavii pro náročnější, dynamickou verzi Sportline | foto: Škoda Auto

Široká nabídka motorizací s pohonem předních nebo všech kol
ŠKODA OCTAVIA SPORTLINE je k dispozici s výkonnými zážehovými a vznětovými motory a ve verzi s pohonem na zemní plyn (CNG), dále také v plug-in a mild-hybridních verzích a s pohonem předních nebo všech kol. Výkon se pohybuje v rozmezí od 85 kW (115 PS) do 150 kW (204 PS). Motor 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 PS) lze na přání objednat se 7stupňovou DSG automatickou převodovkou a mild-hybridním ústrojím, zatímco motor 2,0 TSI o výkonu 140 kW (190 PS) a s automatickou převodovkou DSG je dostupný s pohonem všech kol. Výkon vozu OCTAVIA iV SPORTLINE s plug-in hybridním pohonem činí 150 kW (204 PS); verze G-TEC s pohonem na stlačený zemní plyn (CNG) disponuje 96 kW (130 PS). Motory 2,0 TDI nabízejí výkon 85 kW (115 PS) nebo 110 kW (150 PS). Vznětový motor o výkonu 85 kW lze na přání vybavit automatickou převodovkou DSG, stejně jako silnější verzi s výkonem 110 kW, kterou je navíc možné objednat s pohonem všech kol. Adaptivní podvozek DCC dostupný na přání poskytuje dynamický vzhled a individualizované jízdní vlastnosti. Nabízí 15 stupňů nastavení v rozmezí od komfortního po sportovní a průběžně přizpůsobuje charakteristiku tlumení. Mezi bezpečnostní prvky na přání patří Proaktivní ochrana cestujících včetně senzoru převrácení vozu, inovativní asistenční systémy jako Antikolizní asistent nebo Asistent při odbočování a také nový centrální airbag mezi předními sedadly.

img-responsive

Škoda připravila Octavii pro náročnější, dynamickou verzi Sportline | foto: Škoda Auto

Interiér se sportovními sedadly a tříramenným sportovním volantem
Interiér modelu ŠKODA OCTAVIA SPORTLINE vychází z výbavového stupně Style a jeho součástí je látkový potah přístrojové desky a dekorační lišta Piano Black. Sportovní sedadla mají integrované hlavové opěrky a jsou potažena obzvláště prodyšným čalouněním ThermoFlux. Multifunkční sportovní tříramenný volant má plaketku SPORTLINE. Na prahu předních dveří se vyskytuje nápis OCTAVIA.

img-responsive

Škoda připravila Octavii pro náročnější, dynamickou verzi Sportline | foto: Škoda Auto

Nová OCTAVIA navíc zaujme i známými Simply Clever prvky jako např. USB-C konektorem ve vnitřním zpětném zrcátku.

Vytisknout

Diskuze: Škoda připravila Octavii pro náročnější, ale pod vrcholnou sportovní verzí RS

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Toyota

Šéf Toyoty Akio Toyoda zvolen osobností automobilového světa roku 2021

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud