Do světa dnes unikly tajné fotografie, kde je nové céčko zcela bez maskování. Premiéra bude 23. února 2021 a první kusy bychom měli potkávat již v létě.
C-class se tradičně se inspirovalo třídou S, ze které převzalo záď vozu a design interiéru, kde můžeme vidět stejně orientovanou obrazovku infotainmentu.
Pod kapotou budou pouze čtyřválce, prý z důvodu lepších jízdních vlastností a přísných emisních norem pramenících z Evropské unie. Pokud budete chtít silnější motorizaci, budete se pravděpodobně muset smířit s tím, že půjde o plug-in hybrid, jehož výkon bude podpořen elektro motorem. Plně elektrická verze není v plánu. Šestiválce ani osmiválce již v nabídce nebudou. Nabroušená verze C63 AMG, si bude muset vystačit také jen se čtyřválcem.
Novinkou pro C-class bude natáčení zadních kol pro lepší poloměr otáčení. Na oficiálním představení by měla být odhalena i verze kombi. Později se můžeme těšit i na verze kupé a oplastovanou terénní verzi, jak to známe u většího sourozence (E-class) s označením All-Terrain. Kabriolet nejspíš nebude.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?