ŠKODA poodhaluje prostřednictvím dvou skic design exteriéru nového vozu KUSHAQ. Design tohoto kompaktního SUV, určeného pro indický trh, je výrazný a vychází z koncepční studie ŠKODA VISION IN. KUSHAQ je postaven na modulární platformě MQB-A0-IN, speciálně vyvinuté platformě koncernu Volkswagen pro indický trh.
V rámci projektu INDIAQ 2.0 je KUSHAQ prvním ze čtyř modelů značek ŠKODA a Volkswagen, který bude vyroben lokálně v Indii. Světová premiéra vozu ŠKODA KUSHAQ se uskuteční v březnu 2021.
Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.
První designová skica exteriéru ukazuje výraznou příď modelu, jehož název pochází ze staroindického jazyka sanskrt a označuje krále nebo vládce. Nápadné jsou ostře tvarované, dvoudílné přední světlomety, které sahají až k široké masce chladiče, typické pro vozy značky. Masivní přední nárazník se spoilerem zdůrazňují sportovní vzhled tohoto SUV.
Druhá skica odhaluje záď nového vozu. Je jasně strukturovaná a doplněná podlouhlým střešním spoilerem a robustním difuzorem v zadním nárazníku. Zadní světla kompaktního SUV se vyznačují krystalickou strukturou, typickou pro značku, podobně jako nápis ŠKODA umístěný na pátých dveřích.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.