Součástí standardní výbavy populárního malého SUV je dvoumotorová hybridní technologie společnosti Honda. Model HR-V e:HEV bude nejnovějším krokem Hondy s cílem splnit závazek elektrifikovat do roku 2022 všechny hlavní modely nabízené v Evropě.
Společnost Honda představí nejnovější generaci svého populárního modelu HR-V v únoru tohoto roku. Součástí standardní výbavy tohoto malého SUV bude poprvé vyspělá dvoumotorová technologie hnací jednotky e:HEV. Inovativní hybridní nastavení od společnosti Honda kombinuje vysokou účinnost s vynikajícím jízdním výkonem.
Zcela nový model HR-V ztělesňuje odhodlání společnosti Honda realizovat strategii „Electric Vision“, jejímž cílem je elektrifikovat do roku 2022 všechny hlavní modely nabízené v Evropě. Model HR-V je nejnovějším modelem v nabídce vozů Honda, který nese označení hnacího ústrojí e:HEV, a připojuje se tak k modelům CR-V a zcela novému modelu Jazz, které byly uvedeny na evropský trh v loňském roce.
Nový model HR-V e:HEV bude představen 18. února 2021.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?