Součástí standardní výbavy populárního malého SUV je dvoumotorová hybridní technologie společnosti Honda. Model HR-V e:HEV bude nejnovějším krokem Hondy s cílem splnit závazek elektrifikovat do roku 2022 všechny hlavní modely nabízené v Evropě.
Společnost Honda představí nejnovější generaci svého populárního modelu HR-V v únoru tohoto roku. Součástí standardní výbavy tohoto malého SUV bude poprvé vyspělá dvoumotorová technologie hnací jednotky e:HEV. Inovativní hybridní nastavení od společnosti Honda kombinuje vysokou účinnost s vynikajícím jízdním výkonem.
Zcela nový model HR-V ztělesňuje odhodlání společnosti Honda realizovat strategii „Electric Vision“, jejímž cílem je elektrifikovat do roku 2022 všechny hlavní modely nabízené v Evropě. Model HR-V je nejnovějším modelem v nabídce vozů Honda, který nese označení hnacího ústrojí e:HEV, a připojuje se tak k modelům CR-V a zcela novému modelu Jazz, které byly uvedeny na evropský trh v loňském roce.
Nový model HR-V e:HEV bude představen 18. února 2021.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?