Hayate Kawasaki má jediný problém, zato velký

Hayate Kawasaki má jediný problém, zato velký
Hayate Kawasaki má jediný problém, zato velký, foto: www.motogp.com
Pavel Stavebník 12. března 2009 16:45
Sdílej:

Marco Melandri bude v roce 2009 definitivně sedlat jediný motocykl Kawasaki ve startovním poli MotoGP. Přestože skončil při testu v Kataru na posledním místě, ztráta na střed pole podle něj není velká.

„Jsem přesvědčen, že odstup v Kataru neodráží zcela přesně situaci," uvedl pro Gazzetta dello Sport. „Máme jediný problém, nemáme vůbec žádný grip na zadním kole. Tohle už identifikoval Jacque v Austrálii na prvním testu. Modifikace však problém neodstranila."

Přední kolo je podle jezdce v pořádku a motocykl dobře reaguje, motorem byl pak velmi příjemně překvapen. „Motor je lepší, než jsem čekal, zvláště při akceleraci."

Pro další test v Jerezu by měl mít tým k dispozici další modifikaci zadního zavěšení, na kterém se už bude podílet přímo továrna, proto je Melandri optimistický a rozhodl se pro podpis roční smlouvy.

„Jestli vyřešíme problém se zadním kolem, střed pole není daleko. Jsem jezdec a lepší je závodit, než být rok mimo."

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.