Hayate Kawasaki má jediný problém, zato velký

Hayate Kawasaki má jediný problém, zato velký
Hayate Kawasaki má jediný problém, zato velký, foto: www.motogp.com
Pavel Stavebník 12. března 2009 16:45
Sdílej:

Marco Melandri bude v roce 2009 definitivně sedlat jediný motocykl Kawasaki ve startovním poli MotoGP. Přestože skončil při testu v Kataru na posledním místě, ztráta na střed pole podle něj není velká.

„Jsem přesvědčen, že odstup v Kataru neodráží zcela přesně situaci," uvedl pro Gazzetta dello Sport. „Máme jediný problém, nemáme vůbec žádný grip na zadním kole. Tohle už identifikoval Jacque v Austrálii na prvním testu. Modifikace však problém neodstranila."

Přední kolo je podle jezdce v pořádku a motocykl dobře reaguje, motorem byl pak velmi příjemně překvapen. „Motor je lepší, než jsem čekal, zvláště při akceleraci."

Pro další test v Jerezu by měl mít tým k dispozici další modifikaci zadního zavěšení, na kterém se už bude podílet přímo továrna, proto je Melandri optimistický a rozhodl se pro podpis roční smlouvy.

„Jestli vyřešíme problém se zadním kolem, střed pole není daleko. Jsem jezdec a lepší je závodit, než být rok mimo."

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?

Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.