Osamocený Ninja pojede v týmu Hayate Racing

Osamocený Ninja pojede v týmu Hayate Racing
Osamocený Ninja pojede v týmu Hayate Racing, foto: www.motogp.com
Pavel Stavebník 3. března 2009 00:48
Sdílej:

Přestože Kawasaki v MotoGP se svým továrním týmem skončila, stroj Ninja ZX-RR ve startovním poli v letošním roce ještě uvidíme.

Nasazovat ho bude tým Hayate Racing, jehož drtivou většinu tvoří personál bývalého továrního týmu výrobce motocyklů. Na postu hlavního inženýre je uváděn Ichiro Yoda a šéfem stáje bude Andrea Dosoli.

Předpokládaným jezdcem je Marco Melandri, jenž podepsal smlouvu pro letošní rok ještě s Kawasaki a Dosoli by o jeho služby velmi stál. Přestože Marco ještě definitivní spojení s novým subjektem nepotvrdil, pustili se společně do testování v Losail.

„Výsledky testů jsou pro nás enormně důležité, neboť potřebujeme zjistit náš potenciál. Podvozek i motor jsou kompletně nové a je pro nás důležité, abychom si zajistili služby Marco Melandriho, neboť je mladý a přesto zkušený," vysvětlil Dosoli.

„Má budoucnost je na vodě. Musíme ukončit starou smlouvu a uzavřít případně novou. Vím, že v týmu není mnoho peněz, to pro mne není rozhodující, ale nedokázali mi dát záruky, proto si musím motorku nejprve vyzkoušet,“ prohlásil jezdec, který nechce startovat na stroji, jenž je o tři vteřiny na kolo pomalejší a který ani nebude v průběhu roku vyvíjen.

 

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.