Renomovaný server autosport.com zveřejnil informaci, která zcela jistě není pro příznivce jedné stopy potěšující. Rozhodnutí padne sice až 5. ledna, ale vše nasvědčuje tomu, že Kawasaki bude po Hondě, Subaru a Suzuki další japonskou továrnou, která omezí investice do motorsportu.
Přestože podrobnosti nejsou známy, lze předpokládat, že hlavní roli bude hrát celosvětový pokles obchodu a vysoké náklady továrního týmu, který vstoupil do královské třídy motocyklového mistrovství světa v roce 2003.
Ambiciózní plán se však nedaří naplnit, stáj získala pouhá tři vítězství, Randy de Puniet v Motegi 2007, Shinya Nakano v Assenu 2006 a Olivier Jacque v Šanghaji 2005. Působení Johna Hopkinse a Anthonyho Westa obrat k lepšímu v roce 2008 také nepřineslo.
Do stáje přišel pro rok 2009 Marco Melandri, jenž doufal ve znovuoživení kariéry po propadáku u Ducati. „Musím počkat, zatím mi nikdo nic neřekl," odpověděl na otázku možného odchodu Kawasaki Melandri. „Pevně věřím, že se v lednu probudím a zjistím, že to byl jen zlý sen."
5. ledna má Kawasaki představit své letošní plány, pokud by k odchodu skutečně došlo, byla by to rána i pro šampionát, neboť by mu zůstaly pouze čtyři tovární týmy, zatímco do konkurenčního seriálu superbiků letos vstoupí dvě nové značky, Aprilia a BMW.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?