Šéf polotovárního týmu Hondy Fausto Gresini varuje nadřízené autority, aby se co nejrychleji začalo jednat o razantním snížení nutných nákladů na provoz stáje MotoGP, neboť formule 1 nefunguje na jiné platformě a i v MotoGP se dá očekávat reakce na problémy na finančním trhu.
„Je jisté, že nemůžeme jen tak čekat, až se krize projeví i u nás. Jestliže je F1 nucena hledat úspory, pak musíme udělat to samé. Musíme přemýšlet kde a jak ušetřit. Až přijdou problémy, bude už pozdě," varuje Gresini i přesto, že by mělo příští rok vzrůst startovní pole z letošních 18 motocyklů na 19.
Gresini má představu, že by redukce nákladů o 30% měla být pro začátek dostačující a hned 20% by přineslo nařízení, že pro dva jezdce týmu by byla k dispozici pouze jedna náhradní motorka.
„Pak bychom měli zakázat brzdy využívající uhlíková vlákna a prodloužit životnost motorů s tím, že by se omezily otáčky, řekněme na 17000 za minutu," nastínil možné úspory v rozhovoru pro Gazzetta dello Sport.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?