Aerodynamické změny představené pro sezonu 2018 jsou pro Audi nevýhodou, obává se Dieter Gass, šéf Audi pro DTM. Ingolstadtská značka obhajuje letos všechny tituly a vloni na konci roku byla dominantní.
Jakmile došlo k odstraněný pravidla o závažích přidávaných za úspěchy v předešlém závodu, bylo Audi dominantní. I proto došlo k přepracování technických pravidel. Mercedes má za to, že by jim tato změna měla pomoci, Audi se obává opaku: "Nová pravidla pro Audi nejsou vůbec výhodná.
Můžeme říci, že jsou spíše nevýhodná. Ztrácíme náš potenciál, budeme se jej snažit kompenzovat jinde," řekl Dieter Gass. Tato nová pravidla mají za úkol snížit přítlak o třetinu. Dle nových pravidel ubude na autě několik aerodynamických křidélek.
Podle některých expertů tohle pomůže BMW a Mercedesu, Audi to naopak uškodí. Co na to říká Gass? "Myslím, že je to pravda. Vloni, zvláště na konci sezony, jsme dokázali, že naše auto je aerodynamicky nejlepší. Teď se dá na autě v této oblasti pracovat jenom velmi omezeně. Chceme vyhrávat a stále si myslím, že můžeme."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?