Aerodynamické změny představené pro sezonu 2018 jsou pro Audi nevýhodou, obává se Dieter Gass, šéf Audi pro DTM. Ingolstadtská značka obhajuje letos všechny tituly a vloni na konci roku byla dominantní.
Jakmile došlo k odstraněný pravidla o závažích přidávaných za úspěchy v předešlém závodu, bylo Audi dominantní. I proto došlo k přepracování technických pravidel. Mercedes má za to, že by jim tato změna měla pomoci, Audi se obává opaku: "Nová pravidla pro Audi nejsou vůbec výhodná.
Můžeme říci, že jsou spíše nevýhodná. Ztrácíme náš potenciál, budeme se jej snažit kompenzovat jinde," řekl Dieter Gass. Tato nová pravidla mají za úkol snížit přítlak o třetinu. Dle nových pravidel ubude na autě několik aerodynamických křidélek.
Podle některých expertů tohle pomůže BMW a Mercedesu, Audi to naopak uškodí. Co na to říká Gass? "Myslím, že je to pravda. Vloni, zvláště na konci sezony, jsme dokázali, že naše auto je aerodynamicky nejlepší. Teď se dá na autě v této oblasti pracovat jenom velmi omezeně. Chceme vyhrávat a stále si myslím, že můžeme."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?