Nedávno nově jmenovaný předseda představenstva společnosti ITR, která je promotérem DTM, Gerhard Berger tvrdí, že 18 vozů je absolutní minimum, co si šampionát může dovolit.
Audi, BMW a Mercedes před letošní sezonou zredukovaly počty svých vozů z osmi na šest, což přineslo celkové snížení startovního pole na pouhých 18 vozů.
"Z mého pohledu je 18 vozů v pořádku, ale také je to absolutní minimum. V budoucnu bych rád opět viděl početnější startovní pole v DTM. Nicméně i tak očekávám vzrušující podívanou a věřím, že nová pravidla přispějí k dramatickým závodům," prozradil Gerhard Berger.
"Sezonu 2017 budeme důkladně analyzovat, abysme zjistili aktuální podmínky. Poté si sedneme společně se zástupci automobilek a dohodneme se na směřování šampionátu v následujících letech."
"Samozřejmě, že důležité bude i nahlížet na to, co chtějí fanoušci," dodal bývalý jezdec Formule 1.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?