Nedávno nově jmenovaný předseda představenstva společnosti ITR, která je promotérem DTM, Gerhard Berger tvrdí, že 18 vozů je absolutní minimum, co si šampionát může dovolit.
Audi, BMW a Mercedes před letošní sezonou zredukovaly počty svých vozů z osmi na šest, což přineslo celkové snížení startovního pole na pouhých 18 vozů.
"Z mého pohledu je 18 vozů v pořádku, ale také je to absolutní minimum. V budoucnu bych rád opět viděl početnější startovní pole v DTM. Nicméně i tak očekávám vzrušující podívanou a věřím, že nová pravidla přispějí k dramatickým závodům," prozradil Gerhard Berger.
"Sezonu 2017 budeme důkladně analyzovat, abysme zjistili aktuální podmínky. Poté si sedneme společně se zástupci automobilek a dohodneme se na směřování šampionátu v následujících letech."
"Samozřejmě, že důležité bude i nahlížet na to, co chtějí fanoušci," dodal bývalý jezdec Formule 1.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?