DTM si nemůže dovolit mít méně jak 18 vozů, míní nový šéf Gerhard Berger

Gerhard Berger
Gerhard Berger, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iMotorSport.cz 11. dubna 2017 13:13
Sdílej:

Nedávno nově jmenovaný předseda představenstva společnosti ITR, která je promotérem DTM, Gerhard Berger tvrdí, že 18 vozů je absolutní minimum, co si šampionát může dovolit.

Audi, BMW a Mercedes před letošní sezonou zredukovaly počty svých vozů z osmi na šest, což přineslo celkové snížení startovního pole na pouhých 18 vozů. 

"Z mého pohledu je 18 vozů v pořádku, ale také je to absolutní minimum. V budoucnu bych rád opět viděl početnější startovní pole v DTM. Nicméně i tak očekávám vzrušující podívanou a věřím, že nová pravidla přispějí k dramatickým závodům," prozradil Gerhard Berger.

"Sezonu 2017 budeme důkladně analyzovat, abysme zjistili aktuální podmínky. Poté si sedneme společně se zástupci automobilek a dohodneme se na směřování šampionátu v následujících letech."

"Samozřejmě, že důležité bude i nahlížet na to, co chtějí fanoušci," dodal bývalý jezdec Formule 1.

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?