DTM: Test Hockenheim - Čtvrtý den předsezonních testů ovládl Glock na BMW

Glock, Timo
Glock, Timo, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iMotorSport.cz 8. dubna 2017 11:26
Sdílej:

Poslední den oficiálních předsezonních testů na Hockenheimringu zaznamenal nejrychlejší čas po úvodních třech dnech dominance Mercedesu pilot na BMW, Timo Glock.

Závodní okruh na Hockenheimu i letos přivítal tradiční oficiální předsezonní ITR testování DTM. Audi, BMW i Mercedes se samozřejmě maximálně snažili využít této příležitosti k otestování a finálnímu doladění svých speciálů na sezonu 2017, ve které budou všechny značky čelit výzvám spojeným s novými technickými pravidly. Ve čtvrtek jednotlivé značky vyslaly na trať následující jezdce - Audi: Mattias Ekström, Mike Rockenfeller a René Rast; BMW: Timo Glock, Bruno Spengler, Marco Wittmann a Maxime Martin; Mercedes: Paul di Resta, Lucas Auer a Robert Wickens.

Ve čtvrtek jsme zaznamenali vůbec nejrychlejší čas týdne, když ex-pilot Formule 1, Timo Glock, zajel kolo za 1:30,201 min. Druhý čas zajel Paul di Resta, když jeho kolo mělo hodnotu 1:30,238 min. Nejrychlejší pilot Audi byl Mike Rockenfeller s časem 1:30,559 min. Nejrychlejší čas v podání pilota BMW byl poměrně překvapivý, když v předchozích čtyřech dnech speciály z Mnichova za konkurencí zaostávaly. V předchozích dnech udávaly tempo vozy ze Stuttgartu, především pak zásluhou Garyho Paffetta. 

Během letošních testů se obecně hodně zkoušely zastávky v boxech, které se letos dočkají velké změny, když na jednom voze bude moci při zastávce v boxech pracovat pouze osm mechaniků a pro výměnu gum budou moci používat jen dvě mechanické pistole. Zastávka v boxech tak bude trvat asi osm vteřin.

Výsledky 4. testovacího dne na Hockenheimu: 01. Timo Glock (BMW) - 1:30,201 - 125 kol02. Paul di Resta (Mercedes) - 1:30,238 - 152 kol03. Marco Wittmann (BMW) - 1:30,262 - 136 kol04. Lucas Auer (Mercedes) - 1:30,463 - 163 kol05. Mike Rockenfeller (Audi) - 1.30,559 - 114 kol06. Mattias Ekström (Audi) - 1.30,603 - 130 kol07. Bruno Spengler (BMW) - 1:30,640 - 39 kol08. Robert Wickens (Mercedes) - 1:30,915 - 182 kol09. Rene Rast (Audi) - 1:30,952 - 137 kol10. Maxime Martin (BMW) - 1:32,064 - 94 kol

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.