DTM: Test Hockenheim - Čtvrtý den předsezonních testů ovládl Glock na BMW

Glock, Timo
Glock, Timo, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iMotorSport.cz 8. dubna 2017 11:26
Sdílej:

Poslední den oficiálních předsezonních testů na Hockenheimringu zaznamenal nejrychlejší čas po úvodních třech dnech dominance Mercedesu pilot na BMW, Timo Glock.

Závodní okruh na Hockenheimu i letos přivítal tradiční oficiální předsezonní ITR testování DTM. Audi, BMW i Mercedes se samozřejmě maximálně snažili využít této příležitosti k otestování a finálnímu doladění svých speciálů na sezonu 2017, ve které budou všechny značky čelit výzvám spojeným s novými technickými pravidly. Ve čtvrtek jednotlivé značky vyslaly na trať následující jezdce - Audi: Mattias Ekström, Mike Rockenfeller a René Rast; BMW: Timo Glock, Bruno Spengler, Marco Wittmann a Maxime Martin; Mercedes: Paul di Resta, Lucas Auer a Robert Wickens.

Ve čtvrtek jsme zaznamenali vůbec nejrychlejší čas týdne, když ex-pilot Formule 1, Timo Glock, zajel kolo za 1:30,201 min. Druhý čas zajel Paul di Resta, když jeho kolo mělo hodnotu 1:30,238 min. Nejrychlejší pilot Audi byl Mike Rockenfeller s časem 1:30,559 min. Nejrychlejší čas v podání pilota BMW byl poměrně překvapivý, když v předchozích čtyřech dnech speciály z Mnichova za konkurencí zaostávaly. V předchozích dnech udávaly tempo vozy ze Stuttgartu, především pak zásluhou Garyho Paffetta. 

Během letošních testů se obecně hodně zkoušely zastávky v boxech, které se letos dočkají velké změny, když na jednom voze bude moci při zastávce v boxech pracovat pouze osm mechaniků a pro výměnu gum budou moci používat jen dvě mechanické pistole. Zastávka v boxech tak bude trvat asi osm vteřin.

Výsledky 4. testovacího dne na Hockenheimu: 01. Timo Glock (BMW) - 1:30,201 - 125 kol02. Paul di Resta (Mercedes) - 1:30,238 - 152 kol03. Marco Wittmann (BMW) - 1:30,262 - 136 kol04. Lucas Auer (Mercedes) - 1:30,463 - 163 kol05. Mike Rockenfeller (Audi) - 1.30,559 - 114 kol06. Mattias Ekström (Audi) - 1.30,603 - 130 kol07. Bruno Spengler (BMW) - 1:30,640 - 39 kol08. Robert Wickens (Mercedes) - 1:30,915 - 182 kol09. Rene Rast (Audi) - 1:30,952 - 137 kol10. Maxime Martin (BMW) - 1:32,064 - 94 kol

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.