Bývalý jezdec Formule 1 Gerhard Berger byl včera potvrzen jakožto nový šéf šampionátu DTM. Na začátku roku přitom jakékoliv spekulace na toto téma odmítal.
Rakušan nahradí v čele promotérské společnosti ITR Hanse Wernera Aufrechta.
"Moje kariéra odstartovala závody cestovních vozů a já jsem DTM vždy pozorně sledoval. DTM je prvotřídní produkt se skvělými pravidly, silnými automobilkami, velkými sponzory a s ohromným množstvím fanoušků," řekl Berger.
"Je to ohromný potenciál pro budoucnost. V následujících týdnech se budu snažit více se ponořit do práce s podporou mých kolegů. Chceme do DTM přilákat nové automobilky a udělat z toho spektakulární závody," dodal Berger.
Aufrecht a také Hans-Jürgen Abt a Walter Mertes rezignovali z představenstva společnosti ITR.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?