Bývalý jezdec Formule 1 Gerhard Berger byl včera potvrzen jakožto nový šéf šampionátu DTM. Na začátku roku přitom jakékoliv spekulace na toto téma odmítal.
Rakušan nahradí v čele promotérské společnosti ITR Hanse Wernera Aufrechta.
"Moje kariéra odstartovala závody cestovních vozů a já jsem DTM vždy pozorně sledoval. DTM je prvotřídní produkt se skvělými pravidly, silnými automobilkami, velkými sponzory a s ohromným množstvím fanoušků," řekl Berger.
"Je to ohromný potenciál pro budoucnost. V následujících týdnech se budu snažit více se ponořit do práce s podporou mých kolegů. Chceme do DTM přilákat nové automobilky a udělat z toho spektakulární závody," dodal Berger.
Aufrecht a také Hans-Jürgen Abt a Walter Mertes rezignovali z představenstva společnosti ITR.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?