Již od roku 1950 vyrábí firma Porsche své vozy v továrně ve Stuttgartu - Zuffenhausenu. Erb města se dokonce dostal i do znaku automobilky. Společnost Porsche zde působila již před válkou, ale během jejího trvání se přesunula do Gmündu v Rakousku.
První model 356 zde sjel z výrobní linky dne 6. dubna 1950. Jak se firma dále rozrůstala vybudovala zde další továrny v letech 1952 a 1960. Prosperitu společnosti přinesl především model 911, ten začal vznikat v roce 1964. Do současnosti zde Porsche vyrobilo již více než milion vozů.
Tuto událost si Porsche připomene výstavou fotografií mapujících výrobu prvních 356 Coupé. Ta proběhne v muzeu Porsche ve Stuttgartu od 20.3. do 9.5.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?