Rosberg odjel čistý závod bez potíží a poprvé v seriálu vystoupil na nejvyšší stupínek.
Premat se také pokusil Carrolla předjet, ale po smyku se propadl až za Lopeze. Kovalainen překonal Janiho a posunul se na třetí místo. Lopez také zkusil své štěstí na Carrolla, ale po zablokování kol kolidoval s Prematem a oba následně závod s poškozenými vozy vzdali. Poslední bodované místo tak připadlo v tu chvíli Lapierremu. Vedoucí jezdec šampionátu v závěru dostihl Yoshimota, ale čas mu už nedovolil zaútočit. Jani skončil čtvrtý a přestože si na Carrollovi zničilo závod několik jezdců, Lapierre slavil úspěch a páté místo. Nejrychlejší kolo zajel Nelson Piquet a Monfardini v samém závěru tvrdě havaroval. Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?