Rosberg odjel čistý závod bez potíží a poprvé v seriálu vystoupil na nejvyšší stupínek.
Premat se také pokusil Carrolla předjet, ale po smyku se propadl až za Lopeze. Kovalainen překonal Janiho a posunul se na třetí místo. Lopez také zkusil své štěstí na Carrolla, ale po zablokování kol kolidoval s Prematem a oba následně závod s poškozenými vozy vzdali. Poslední bodované místo tak připadlo v tu chvíli Lapierremu. Vedoucí jezdec šampionátu v závěru dostihl Yoshimota, ale čas mu už nedovolil zaútočit. Jani skončil čtvrtý a přestože si na Carrollovi zničilo závod několik jezdců, Lapierre slavil úspěch a páté místo. Nejrychlejší kolo zajel Nelson Piquet a Monfardini v samém závěru tvrdě havaroval. Foto: www.gp2series.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?