Tony Kanaan komentuje týmovou školku

Andretti - Kanaan
Andretti - Kanaan, foto: IndyCar Media
iM3 9. června 2009 18:03
Sdílej:

Když Dario Franchitti odcházel z týmu Andretti Green Racing, prosil ho Tony Kanaan ať zůstane. Nechtěl mít na krku školku. Tím samozřejmě myslel Marca Andrettiho, Danicu Patrick a Hideki Mutoha. A právě první dva se v Texasu dostali do menšího křížku.

Marco Andretti podal výborný výkon, předjel pátou Patrick a pak si smlsnul na Franchittim. S víkendem byl naprosto spokojen, ovšem neopomenul zmínit počínání Danici Patrick, která mu předjetí značně znesnadňovala. „Nejtvrdšími jezdci na dráze jsou mí týmoví kolegové, nechápu to,“ uvedl Andretti. Naopak Patrick v ničem problém nevidí, podle ní bylo vše v naprostém pořádku. Do otevřené diskuze se nakonec vložil i nejstarší Tony Kanaan. „Nestojí za to, aby udělali něco, čeho by později mohli litovat. Já už to absolvoval. Šel jsem do pěstního souboje se Samem Hornishem, no a Hornishův otec mi to pěkně nandal, teď toho lituji,“ popisoval Kanaan událost ve Watkins Glen z roku 2007. „Za svůj život se učíte. Proto jsem mu (Andrettimu) řekl, ať se uklidní. Byl jsem za nimi a celou věc jsem viděl. Rozhodně si nad tím sedneme a promluvíme si o tom.“ „Vypadalo to, jako by závodili o vedení a přitom se prali o šestou nebo sedmou pozici. Jsou to ještě děti, jednou budou moudřejší a naučí se sami sebe respektovat,“ zakončil Kanaan.
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?