BELGIE – 2. ZÁVOD; Výborným výkonem na sebe upozornil tradičně rychlý, ale nevyrovnaný Pastor Maldonado, který vybojoval vítězství v posledním okruhu. Na domácího D'Ambrosia, jenž vedl od startu až do osudné zatáčky Les Combes, zbyla jen stříbrná příčka, jež má pro začínajícího jezdce cenu zlata.
Dnešní vítěz startoval do závodu ze šesté pozice a postupně se propracovával přes pomalejší jezdce, nebo mu dráhu uvolňovali soupeři svými chybami. Za zmíněnou dvojicí dokončil druhý belgický závod Petrov a bodovanou šestici uzavřeli Buemi, Di Grassi a Kobayashi.
I dnes vedení závodu pokračovalo v tvrdé politice vyšetřování a penalizací. Šestý Japonec byl potrestán za zkrácení dráhy při útoku na poslední bodovanou pozici, kterou držel včera těžce havarující a noc v nemocnici trávící Valsecchi.
Po 25vteřinové penalizaci klesl Kobayashi na 14. místo a poslední bod získal spravedlivě pilot stáje Durango. Jeden bod za nejrychlejší kolo si připsal Maldonado.
V boji o titul nedošlo k žádné změně. Pantano dnes po včerejším nesportovním počínání díky vyloučení ze závodu nestartoval. Senna se probíjel ze zadní startovní pozice, ale v šikaně Bus stop narazil do Buemiho a po smyku s poškozenou přídí vzdal. Včerejší vítěz Grosjean sice závod dokončil, ale po smyku až na nebodované pozici.
Startovní pole čeká poslední letošní dvojzávod v italské Monze, kde se bude rozhodovat o titulu. Nejlépe k němu má nakročeno expilot F1 Ital Giorgio Pantano, celkové pořadí po Belgii je ke zhlédnutí zde.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?