Kvalifikační drama a body pro Filippiho

di Grassi, Lucas
di Grassi, Lucas, foto: www.gp2series.com
Daniel Šupa 25. srpna 2007 08:50
Sdílej:

TURECKO - KVALIFIKACE; S blížícím se finále šampionátu se veškerá pozornost soustředí na bitvu o titul a právo klepat na dveře týmů Formule 1. Vedoucí muž průběžného pořadí Timo Glock odolává finišujícímu di Grassimu. Včera jim však oběma vypálil turecký rybník třetí jezdec tabulky Filippi.

Ihned po rozsvícení zelených světel se pustili do ostrého souboje o nejlepší čas di Grassi a týmový kolega Glocka Zuber. V případě Rakušana se mohlo jednat o návnadu, ale Ital se nedal vyprovokovat a problémy nepřipustil. Další duel o provizorní pole position svedli vítěz volného tréninku Pantano a Filippi. Mladší Ital byl v tu chvíli nejrychlejším. Také Carroll a Glock prokázali dostatečnou rychlost pro závěrečnou bitvu o nejlepší postavení na startu a zisk dvou bodů do celkového pořadí.

Glock nenechal nikoho na pochybách o svých mistrovských ambicích a zajel v rozhodujícím závěru nejlepší čas, ale na dráze byl ještě Filippi, který přes provoz ve třetím sektoru Němce porazil. V dalším kole pak svůj čas ještě zlepšil. Glock bude startovat z druhého místa. Druhá řada patří jeho týmovému kolegovi Zuberovi a Pantanovi. Třetí Carrollovi a di Grassimu.

Luca Filippi, Super Nova, 1. Mám velkou radost, tohle pole position jsme po dvou opravdu špatných víkendech potřebovali jako sůl. Dnes jsem získal více bodů, než za poslední dva závodní víkendy. Naše konkurenceschopnost je stále velmi dobrá, ukázali jsme, že jsme stále tady a s dobrým potenciálem.

Timo Glock, iSport International, 2. Moje poslední kolo bylo dobré. Možná jsem ztratil něco málo po chybičkách v posledních třech zatáčkách, ale mohlo to být něco kolem jedné až jedné a půl desetiny. Na pole position jsem dnes podle mého odhadu neměl šanci. Luca byl příliš rychlý.

Andreas Zuber, iSport International, 3. Myslím si, že to byla dobrá kvalifikace, škoda provozu v mém posledním měřeném kole a chyby v poslední zatáčce, ale jak řekl Timo, Luca zajel velmi dobrý čas a bylo těžké ho porazit. Proto jsem se třetím místem spokojen.

 

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.