TURECKO - KVALIFIKACE; S blížícím se finále šampionátu se veškerá pozornost soustředí na bitvu o titul a právo klepat na dveře týmů Formule 1. Vedoucí muž průběžného pořadí Timo Glock odolává finišujícímu di Grassimu. Včera jim však oběma vypálil turecký rybník třetí jezdec tabulky Filippi.
Ihned po rozsvícení zelených světel se pustili do ostrého souboje o nejlepší čas di Grassi a týmový kolega Glocka Zuber. V případě Rakušana se mohlo jednat o návnadu, ale Ital se nedal vyprovokovat a problémy nepřipustil. Další duel o provizorní pole position svedli vítěz volného tréninku Pantano a Filippi. Mladší Ital byl v tu chvíli nejrychlejším. Také Carroll a Glock prokázali dostatečnou rychlost pro závěrečnou bitvu o nejlepší postavení na startu a zisk dvou bodů do celkového pořadí.
Glock nenechal nikoho na pochybách o svých mistrovských ambicích a zajel v rozhodujícím závěru nejlepší čas, ale na dráze byl ještě Filippi, který přes provoz ve třetím sektoru Němce porazil. V dalším kole pak svůj čas ještě zlepšil. Glock bude startovat z druhého místa. Druhá řada patří jeho týmovému kolegovi Zuberovi a Pantanovi. Třetí Carrollovi a di Grassimu.
Luca Filippi, Super Nova, 1. Mám velkou radost, tohle pole position jsme po dvou opravdu špatných víkendech potřebovali jako sůl. Dnes jsem získal více bodů, než za poslední dva závodní víkendy. Naše konkurenceschopnost je stále velmi dobrá, ukázali jsme, že jsme stále tady a s dobrým potenciálem.
Timo Glock, iSport International, 2. Moje poslední kolo bylo dobré. Možná jsem ztratil něco málo po chybičkách v posledních třech zatáčkách, ale mohlo to být něco kolem jedné až jedné a půl desetiny. Na pole position jsem dnes podle mého odhadu neměl šanci. Luca byl příliš rychlý.
Andreas Zuber, iSport International, 3. Myslím si, že to byla dobrá kvalifikace, škoda provozu v mém posledním měřeném kole a chyby v poslední zatáčce, ale jak řekl Timo, Luca zajel velmi dobrý čas a bylo těžké ho porazit. Proto jsem se třetím místem spokojen.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?