MONAKO - KVALIFIKACE; Pastor Maldonado z týmu Trident opanoval dnešní kvalifikaci na sobotní, výjimečně jediný, závod v ulicích monackého knížectví.
Okruhem Monte Carlo mezi svodidly a betony prolétla jeho Dallara jako jediná z dvaceti pěti startujících vozů pod hranicí 1:21 sekundy. Druhý Pantano sice úročil své zkušenosti v rychlých kolech, ale bude startovat jako druhý. Rakušan Zuber zajel třetí čas a ve druhé řadě ho doplní asi největší překvapení tohoto víkendu.
Švýcar Sebastien Buemi zaskakuje u ART za zraněného Ammermüllera více než výborně, když se při svém prvním startu s vozem GP2 a po jediném tréninku, kvalifikoval čtvrtým nejlepším časem, dokonce těsně před týmovým kolegou di Grassim! Ten však doplatil na kolizi s Conwayem, Brit bude začínat z páté řady.
Výborně si vedl i Rus Petrov, který však po svém nejlepším čase ještě před koncem kvalifikace rozbil vůz v Sainte Devote.
Největší kolizi si pak připsal Tahinci z týmu FMS, který u bazénu nezvládl řízení a trosky vozu rozesel kolem svodidel.
Vedoucí jezdec průběžného pořadí Glock bude startovat osmý a sledovaný Senna hned za ním.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?