Nebývalé změny zasáhly v těchto dnech startovní pole šampionátu Champ Car. Po RuSPORT vyvodili důsledky úvodních závodů i u Forsythe Racing.
Oficiální zpráva o okamžitém ukončení spolupráce stáje Forsythe s posledním Mexičanem ve startovním poli Mario Dominguezem obletěla svět. Komuniké hovoří o společném rozhodnutí, Mario o odmítání být jasnou dvojkou a zákulisí o vyvození důsledků ze dvou kolizí zaviněných Dominguezem, na které doplatili oba jezdci týmu odstoupením.
Je velmi pravděpodobné, že z RuSPORT vyhozený Allmendinger nastoupí vedle Tracyho u Forsythe, Dominguez se hodlá ucházet o působení v jakémkoliv šampionátu, kde bude týmovou jedničkou, ať už Champ Car, F1, IRL nebo NASCAR.
Foto: Champ Car
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?