Nebývalé změny zasáhly v těchto dnech startovní pole šampionátu Champ Car. Po RuSPORT vyvodili důsledky úvodních závodů i u Forsythe Racing.
Oficiální zpráva o okamžitém ukončení spolupráce stáje Forsythe s posledním Mexičanem ve startovním poli Mario Dominguezem obletěla svět. Komuniké hovoří o společném rozhodnutí, Mario o odmítání být jasnou dvojkou a zákulisí o vyvození důsledků ze dvou kolizí zaviněných Dominguezem, na které doplatili oba jezdci týmu odstoupením.
Je velmi pravděpodobné, že z RuSPORT vyhozený Allmendinger nastoupí vedle Tracyho u Forsythe, Dominguez se hodlá ucházet o působení v jakémkoliv šampionátu, kde bude týmovou jedničkou, ať už Champ Car, F1, IRL nebo NASCAR.
Foto: Champ Car
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?