Evropa - kvalifikace; V dnešní kvalifikaci na zítřejší delší závod při GP Formule 1 byl nejrychlejší přes dopolední problémy s motorem a velkému zdržení poměrně překvapivě, ale zaslouženě Piquet.
Ihned po otevření okruhu se snažili jezdci získat nejlepší možný čas na pogumované a jen pomalu chladnoucí dráze po skončení druhého tréninku Formule 1. Vedení se nejprve ujal Lopez, kterého na čele ale v polovině kvalifikace vystřídal letošní debutant Franck Perera z týmu DAMS. Na čele se ještě pohybovali Hamilton (ART Grand Prix) a už v Imole rychlý Yoshimoto (BCN Competicion).
Přes snahu se ostatním dařilo sice čas Perery atakovat, ale pro jeho překonání jsme si museli počkat až na vedoucího jezdce průběžného pořadí, který zajel vynikající kolo 1:41,241. Své soupeře Brazilec zastínil, když měl k dobru přes 4 desetiny vteřiny, což je rozmezí, do kterého se vešlo následujících sedm jezdců! Navíc byl jeho dnešní čas o více než tři vteřiny rychlejší loňského pole position Giorgia Pantana. Do první řady se vedle něj postaví Perera, druhou řadu tvoří Hamilton a Yoshimoto, následuje Lopez s Prematem, Carroll s Lapierrem a Viso s Glockem.
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?