Pokud patříte mezi pár šťastlivců, kteří před lety vsadili na virtuální měnu Bitcoin, pak pro vás máme zajímavý tip, jak své nově nabité virtuální jmění utratit. Jeden britský majitel luxusní limuzíny Rolls-Royce Ghost ve zlaté barvě je totiž ochoten prodat svůj vůz jen a pouze za Bitcoiny.
Virtuální měna Bitcoin není žádnou novinkou, ovšem v posledních měsících začala dramaticky nabírat na hodnotě a strhávat na sebe širší pozornost. Není tak divu, že se na trhu začínají objevovat lidé, kteří jsou ochotni za Bitcoiny směňovat i poměrně luxusní zboží.
A termínu luxusní zboží přesně odpovídá i tento Rolls-Royce Ghost v exkluzivní barvě "lávová zlatá" a s bondovskou značkou G007DEN. Kromě toho má navíc i bohatou výbavu, která zahrnuje automatické brzdění, adaptivní tempomat, nebo kamery s 360-stupňovým pokrytím okolí vozu.
Inzerát s nabídkou vozu se objevil na britském webu AutoTrader a majitel je ochoten ho prodat pouze výměnou za Bitcoiny v hodnotě 117995 liber, což odpovídá částce cca 3,4 milionu korun. Podle webu CarScoops se tak jedná o první nabídku podobného typu na britském trhu s ojetými vozy.
K tomu se pro web CarScoops vyjádřil i Erin Baker, ředitel redakce webu Auto Trader. Podle jeho slov se při stoupající popularitě Bitcoinu dalo něco podobného očekávat. AutoTrader však zatím nezvažuje, že by do nabídky vozidel přidal filtrování nabídky podle možnosti platby v Bitcoinech. Na to je zatím příliš brzy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?