Pokud patříte mezi pár šťastlivců, kteří před lety vsadili na virtuální měnu Bitcoin, pak pro vás máme zajímavý tip, jak své nově nabité virtuální jmění utratit. Jeden britský majitel luxusní limuzíny Rolls-Royce Ghost ve zlaté barvě je totiž ochoten prodat svůj vůz jen a pouze za Bitcoiny.
Virtuální měna Bitcoin není žádnou novinkou, ovšem v posledních měsících začala dramaticky nabírat na hodnotě a strhávat na sebe širší pozornost. Není tak divu, že se na trhu začínají objevovat lidé, kteří jsou ochotni za Bitcoiny směňovat i poměrně luxusní zboží.
A termínu luxusní zboží přesně odpovídá i tento Rolls-Royce Ghost v exkluzivní barvě "lávová zlatá" a s bondovskou značkou G007DEN. Kromě toho má navíc i bohatou výbavu, která zahrnuje automatické brzdění, adaptivní tempomat, nebo kamery s 360-stupňovým pokrytím okolí vozu.
Inzerát s nabídkou vozu se objevil na britském webu AutoTrader a majitel je ochoten ho prodat pouze výměnou za Bitcoiny v hodnotě 117995 liber, což odpovídá částce cca 3,4 milionu korun. Podle webu CarScoops se tak jedná o první nabídku podobného typu na britském trhu s ojetými vozy.
K tomu se pro web CarScoops vyjádřil i Erin Baker, ředitel redakce webu Auto Trader. Podle jeho slov se při stoupající popularitě Bitcoinu dalo něco podobného očekávat. AutoTrader však zatím nezvažuje, že by do nabídky vozidel přidal filtrování nabídky podle možnosti platby v Bitcoinech. Na to je zatím příliš brzy.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?