Pokud se podíváme na poslední žebříček značek s nejvyšší hodnotou "Best Global Brands" za jehož sestavením stojí společnost Interband, našli bychom Mini na 87. pozici s hodnotou 5.11 miliardy dolarů. Na první pohled se to nemusí zdát jako kdovíjak vysoká pozice, nicméně například Ferrari skončilo až za Mini s hodnotou 4.87 miliardy dolarů.
Sestavování žebříčku hodnoty přitom nezávisí jen na finančním úspěchu společnosti, hodnotí se také vliv značky na zákazníkovo rozhodování nebo na stanovování cen produktů.
Co se samotných prodejů týče, během prvních osmi měsíců tohoto roku se MINI povedlo prodat 230,925 automobilů, což proti stejnému období minulého roku znamená nárůst o 3.1%. Největší podíl na tomto úspěchu pak leží na bedrech Mini Countryman (+12.9%) a Mini Cabrio (+20.3%).
Před Mini skončila značka Land Rover, jejíž hodnota je ještě o miliardu dolarů vyšší. Pokud by se ovšem Mini chtělo měřit s premianty v oboru jako je Toyota, Mercedes-Benz nebo Mini, bude se muset přehoupnout přes 40 miliard dolarů. Nejhodnotnější značkou mezi automobilkami je pak Toyota, jejíž hodnota byla odhadnuta na 50.29 miliardy.