Německý koncern Volkswagen neustále bojuje s kauzou Dieselgate a postupně dělá různá opatření, nejenom finanční. Naposledy ve spojitosti s Dieselgate jste si mohli u nás přečíst o nepovinných servisních prohlídkách na území ČR. Ovšem onen skandál si vybírá další daň, tentokrát Volkswagen mění slogan automobilky.
Podle agentury Reuters zmizí slogan „Das Auto“, který je spojován s německou automobilkou od roku 2007. A důvod? Prý působí na okolí až moc domýšlivě. Mluvčí VW odmítl potvrdit, zda slogan úplně vymizí, jelikož zatím se mluví pouze o odstranění v reklamní kampani. Nicméně řekl, že „Das Auto“ bude nahrazen novým prostým sloganem „Volkswagen“.
O odstranění zmíněného sloganu se jednalo v minulém týdnu na schůzce 2000 manažerů. Nejmenovaný zdroj, který byl také na důležitém jednání, prozradil agentuře Reuters, že generální ředitel Volkswagenu osobní vozy, Dr. Herbert Diess, pronesl: „Slogan Das Auto působil absolutisticky, což je špatné, jelikož nyní Volkswagen potřebuje projevit pokoru.“
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?