Nejnovější Ford Focus RS se objeví na trhu ve Spojeném království teprve příští jaro, jenže už dnes je známo, že o něj zákazníci projevují velký zájem.
Podle Fordu bylo už přijato 500 objednávek během frankfurtského autosalonu. Od té doby se společnosti podařilo dát dohromady dalších 1000 zakázek, a to jen na trhu ve Spojeném království. Je tak jasné, že zběsilý Focus RS hodně zaujal veřejnost a jeho silniční dovednosti budou způsobovat velké napětí u konkurečních značek.
Pro připomenutí, každý kousek vyjde na 28.940 liber a pod jeho kapotou je umístěn 2,3litrový čtyřválcový motor EcoBoost, který vyvíjí 350 koní a 440 Nm točivého momentu. Krom toho je zde přítomna i funkce overboost, která navýší krátkodobě točivý moment na 470 Nm. Nechybí pohon všech kol a z nuly na stovku se tak RS dostane za pouhých 4,7 sekundy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.