Volkswagen Group míří na post největšího výrobce automobilů na světě. Cestou k naplnění cíle má být velká investice na příštích pět let.
Volkswagen Group chystá investovat v letech 2015 – 2019 do vývoje téměř 86 miliard €. Investice půjdou do nových modelů a technologií. Výkonný ředitel Martin Winterkton oznámil, že dvě třetiny celé částky poteče do vývoje ekologických a ekonomicky efektivních vozů.
Velká část investic připadne domácím továrnám v Německu. VW se bude rozšiřovat i ve světě. Plánuje se nová továrna na Craftery v Polsku a nová továrna na Audi v Mexiku.
Koncern bude rozšiřovat svoji modelovou řadu ve všech třídách a hlavně se zaměří na nová SUV. Dočkáme se i novinek v pohonných jednotkách a bude se pracovat i na hybridním a elektrickém pohonu.
Zdroj: thedetroitbureau.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?