"Rekordních prodejů se nám podařilo dosáhnout i navzdory krizi. Na některých trzích se nám navíc podařilo s našimi modely i zvýšit tržní podíly a úspěšně pokračovat v kurzu růstové strategie," uvedl předseda představenstva spolčenosti Škoda Auto Winfried Vahland.
Vahland dále uvedl, že letošní rok bude pro automobilku především ve znamení modelové ofenzívy, kterou již zahájila nová Škoda Octavia. Automobilový rok 2013 však podle jeho slov nebude jednoduchý, přestože se domnívá, že nové modely jako jsou Octavia, Rapid nebo Citigo, spolu s trvalou pozicí na mezinárodních trzích, jsou pro značku Škoda dobrým základem.
Mezi nejprodávanějšími modely loňského roku opět dominovala Škoda Octavia (409 600 prodaných vozů), následovala Škoda Fabia s 240 500 prodanými automobily a bronzovou příčku obsadila Škoda Superb (109 100 automobilů).
Komerční sdělení