Během minulého měsíce vzrostly dodávky automobilů značky Škoda zákazníkům na 78 tisíc, což představuje proti říjnu 2011 růst o 1,2 procenta. Od začátku letošního roku vzrostl prodej vozů Škoda o 7,2 procenta na 795 100 kusů, informovala ve středu Škoda Auto.
"I přes trvale složitou situaci na evropském trhu udržuje Škoda na celém světě kurs," říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda za oblast prodeje a marketingu a dodává: "I nadále chceme solidně růst. Za tímto účelem jsme zahájili největší modelovou ofenzívu v historii naší společnosti. Úplnou novinkou na trhu je Škoda Rapid, počátkem roku 2013 přijde nová Škoda Octavia."
Podle jeho slov nové modely rozhodující měrou přispějí k realizaci růstové strategie automobilky i za nepříznivých ekonomických podmínek.
Silně rostly v říjnu dodávky společnosti Škoda především v Číně. V porovnání se stejným měsícem minulého roku vzrostly o 9,5 procent na 22 900 vozů, což představuje nový měsíční rekord.
V prvních deseti měsících letošního roku dodala značka zákazníkům v Číně 204 800 vozů, což v porovnání se stejným obdobím minulého roku představuje nárůst o 7,3 procenta.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?