"Úspěšně jsme absolvovali první rok naší Růstové strategie 2018, podstatně jsme zrychlili a dosáhli jsme nového odbytového rekordu. Podstatně jsme zvýšili výrobu, prodej i zastoupení na mezinárodních trzích," shrnul předseda představenstva společnosti Winfried Vahland. Do roku 2018 mají celosvětové prodeje značky Škoda vzrůst minimálně na 1,5 milionu vozů ročně. "K tomu podnik v roce 2011 položil výborné základy," podtrhl Vahland.
Téměř ve všech regionech prodala firma v roce 2011 více vozů než v roce předcházejícím. Například v Indii se společnosti podařilo zvýšit prodeje o téměř 50 procent a prodat 30 005 vozů. Dynamicky se rozvíjely i velké trhy v Číně, Německu a Rusku.
Česká automobilka dále investuje do nových modelů, značek a kapacit. Do poloviny roku 2012 rozšíří například hlavní závod v Mladé Boleslavi. Po ukončení výstavby je zde plánována výroba třetího modelu, a to současně s výrobou Octavií a Fabií. Současně vzroste výrobní kapacita pro model Octavia v tomto závodě z 800 na 1200 vozů denně. Ve Vrchlabí se bude od konce roku 2012 vyrábět přímo řazená převodovka (DSG) pro celý koncern, tedy pro značky Škoda, Volkswagen, Seat a Audi. V ruské automobilce GAZ v Nižním Novgorodu bude Volkswagen Group Rusko ve spolupráci s ruským partnerem vyrábět i model Škoda Yeti. A oba čínské společné podniky koncernu Volkswagen budou do roku 2016 investovat 14 miliard euro (asi 361 mld. Kč) do nových závodů a produktů. Dosud se v Číně vyrábí modely Octavia, Fabia a Superb. V roce 2013 k nim přibude i Yeti.
Jako první vozy modelové ofenzívy značky byl uveden malý vůz Citigo a indická kompaktní limuzína Rapid. Citigo pro značku otevírá silně rostoucí tržní segment malých vozů. S Rapidem je Škoda zase zastoupena i v největším segmentu indického trhu. "Pomocí modelu Rapid chceme trvale posílit a budovat naší pozici v Indii. Indie je pro náš růst zemí s mimořádně velkým potenciálem," vysvětlil Vahland.