Škoda po omezení výroby motorů omezí také výrobu převodovek. Uvádí to firemní zpravodaj Škodovácký odborář.
Poté, co bylo nedávno oznámeno snížení výroby motorů, zasáhne stejný problém také výrobnu převodovek.
Omezení výroby bude realizováno rušením jednotlivých směn, přičemž vzhledem k zavedení flexikonta zůstanou pracovníci doma s plným platem, avšak je možné, že si v případě významného zvýšení výroby v blízké době budou muset pracovní směny nahradit. To však vzhledem k celosvětovému vývoji není příliš pravděpodobné.
Ve Škodě jsou vyráběny malé motory 1,2 HTP a 1,2 TSI, převodovky jsou taktéž určeny menším vozům. Poptávku po obém táhnou dolů horší prodeje vozů Volkswagen v Jižní Americe.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?