Pokud máte zájem ale zatím jste nepodali oficiální objednávku, musíte si chvíli počkat.
Spoustě lidem se nelíbí, na nezájem si ale rozhodně stěžovat nemůže. Řeč je o nejnovějším modelu od Ferrari. FF má rozhodně kontroverzní design, zájem je o něj ale veliký.
Tak veliký, že je celá jeho produkce na rok dopředu vyprodána. "Ferrari má v plánu kompletovat celkem 800 vozů FF ročně" řekl její šéf Luca Cordero di Montezemolo. Díky zájmu se tak výrobní linky rozhodně nezastaví. Základní cena FF je přitom asi 260 000 €.
Vyprodáno mají také u Lamborghini. Jejich novinka Aventador má stoprocentní vytíženost linek garantovanou také na celý rok dopředu. Základní cena tohoto auta je o něco vyšší, jde přibližně o 267 000 €.
Jak je vidět, dvanáctiválcové supersporty z Itálie prozatím nedostatkem zájmu netrpí, a to i přes aktuální boom hybridů a jiných spořivých vozítek.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.