Pokud máte zájem ale zatím jste nepodali oficiální objednávku, musíte si chvíli počkat.
Spoustě lidem se nelíbí, na nezájem si ale rozhodně stěžovat nemůže. Řeč je o nejnovějším modelu od Ferrari. FF má rozhodně kontroverzní design, zájem je o něj ale veliký.
Tak veliký, že je celá jeho produkce na rok dopředu vyprodána. "Ferrari má v plánu kompletovat celkem 800 vozů FF ročně" řekl její šéf Luca Cordero di Montezemolo. Díky zájmu se tak výrobní linky rozhodně nezastaví. Základní cena FF je přitom asi 260 000 €.
Vyprodáno mají také u Lamborghini. Jejich novinka Aventador má stoprocentní vytíženost linek garantovanou také na celý rok dopředu. Základní cena tohoto auta je o něco vyšší, jde přibližně o 267 000 €.
Jak je vidět, dvanáctiválcové supersporty z Itálie prozatím nedostatkem zájmu netrpí, a to i přes aktuální boom hybridů a jiných spořivých vozítek.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?