Automobilka Mercedes-Benz v průběhu třetího čtvrtletí ukončí výrobu čistě elektrického vozu řady B. Webu Autonews to prozradil přímo mluvčí Mercedes-Benz USA Rob Moran.
Ukončení výroby elektrického modelu řady B ale není žádným překvapením, neboť vůz si nikdy nezískal příliš velkou popularitu. Od roku 2013, kdy vstoupil na americký trh, se ho prodalo pouhých 3,651 kusů. Při současné konkurenci toho navíc elektrické Bčko skutečně nemá příliš co nabídnout.
Ukončení výroby elektrického Bčka je součástí uvolnění kapacit a většího zaměření se na vývoj vozidel řady EQ. Výrobní hala v Rastatt (Německo), kde se elektromobily řady B vyrábějí, bude po ukončení výroby přestavěna a od roku 2018 zde automobilka hodlá vyrábět inovovaná kompaktní vozidla.
V prohlášení pak Moran uvedl, že automobilka se nyní hodlá zaměřit zejména na konektivitu, autonomní řízení, sdílení vozidel a systémy elektrického pohonu, které jsou zásadní pro plánovanou postupnou elektrifikaci celého portfolia značky.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?