Toyota slaví úspěch s hybridy. Tvoří 40% prodejů za první pololetí

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 12. července 2017, 12:48 Aktualizováno 12.7.2017, 12:58 Google+

Japonská automobilka Toyota slaví s hybridním pohonem automobilů velké úspěchy na evropském trhu. V současné době představují hybridy dokonce až 40% všech prodaných vozů značky Toyota i její luxusní divize Lexus.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Toyota C-HR se až v 80% případů prodává s hybridní pohonnou jednotkou

Toyota C-HR se až v 80% případů prodává s hybridní pohonnou jednotkou | foto: Toyota

Sdílejte článek

Společnost Toyota Motor Europe v první polovině roku 2017 prodala 527 000 vozidel Toyota a Lexus, což představuje 11procentní nárůst ve srovnání s rokem 2016. Celkový podíl skupiny na trhu vzrostl na 4,9 procent, tj. o 0,3 procenta.

Prodej hybridních vozidel vzrostl meziročně na 208 300 vozů, tj. o 44 procent. Hybridy nyní představují 40 procent celkového prodeje TME a 50 procent jen v západní Evropě. K úspěchu hybridních vozů na trhu přispívá i značka Lexus - představuje v průměru 63 procent celkových prodejů a 99 procent prodejů v západní Evropě.

Úspěšné uvedení modelu Toyota C-HR vedlo k vynikajícímu zahájení roku 2017. V letošním roce si dosud 80 procent zákazníků, kteří si koupili Toyotu C-HR, zvolilo hybridní model. Výsledky uplynulého pololetí podpořil rovněž prodej modelů Yaris Hybrid (+7 %), RAV4 Hybrid (+75 %) a nové generace modelů Hilux (+36 %) a PROACE (+223 %). V Rusku vyráběným vozům Camry a RAV4 se podařilo udržet své vedoucí postavení v daném segmentu, a to i přes náročné podmínky na tamním trhu. 

Prezident a generální ředitel společnosti Toyota Motor Europe Dr. Johan van Zyl: „Evropský trh nadále vykazoval dobrý výkon i ve druhém čtvrtletí tohoto roku a náš výkon byl opět silnější než trh. Náš prodej vzrostl o neuvěřitelných 11 procent. Tento dvouciferný nárůst jsme zaznamenali díky řadě 15 hybridních modelů Toyota a Lexus, která je momentálně nejširší v automobilovém průmyslu. 40 procent našich prodejů nyní tvoří hybridy, což svědčí o oblibě těchto technologií u evropských řidičů. Jsem velmi rád, že mohu v rodině Toyota přivítat všechny nové řidiče našich hybridních vozů.“

Vytisknout

Diskuze: Toyota slaví úspěch s hybridy. Tvoří 40% prodejů za první pololetí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Volkswagen I.D. CROZZ

Elektromobily v ohrožení? Hrozí nedostatek baterií

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud