Když Ford oznámil, že se chystá výrazně elektrifikovat svou nabídku modelů, fanoušci značky z toho nebyli úplně nadšení. O to zajímavější bude, jak se smíří s Mustangem v hybridní verzi.
Nový Mustang by měl totiž dostat motor 2.3 EcoBoost, jemuž by značnou měrou pomáhaly elektromotory. Příznivci pravověrných benzinových Mustangů tak zřejmě začnou mít oči pro pláč. Nikdo si asi nemyslel, že jednoho dne se i do Mustangu nastěhuje hybridní hnací ústrojí.
V tuto chvíli je ale jasné, že Mustang nebude plug-in hybrid, což znamená, že bude používat pouze elektrickou energii, která se vygeneruje během jízdy. Následně se uloží do baterií, s čímž je spojena hmotnost samotného auta. Hybridní Mustang má pak podle dosavadních zpráv nabídnout podobný výkon jako osmiválcový model.
Ta se podle Fordu má udržet na optimální úrovni. Co je tímto pojmem myšleno ale výrobce neříká. Vůbec první hybridizováný Mustang bude jistě převratem v nabídce. Jediná věc,o které se ještě musí rozhodnout, je fakt, zda dostane pohon všech kol AWD, kdy elektromotory budou na přední nápravě, nebo jestli z něj bude i nadále zadokolka.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?