Elektromobily získávají čím dál větší tržní podíl, většina nich je ale designově nezajímavá, někdy dokonce nevzhledná. Morgan EV3 ale není tento případ, tím spíš v nové limitované edici UK 1909. Ta vznikla ve spolupráci s obchodním domem Selfridges, letopočet v názvu pak odkazuje na založení obou britských firem. Základ vozu zůstává stejný, tedy karosérie z kompozitních uhlíkových vláken ve tvaru kulky, vpředu se čtyřmi světlomety (dva z nich jsou zakryté), plnými disky kol nebo stylovým předním oknem (pokud se tomu tak dá vůbec říkat). Unikátní je tak především černé lakování s bronzovými detaily, připomínající plaketu se jménem Selfridges na prodejně na Oxford Street, a interiér.
Ten si přenáší schéma z exteriéru, černý lak a bronzové detaily pak doplňují dřevěné a hliníkové dekory, respektive prvotřídní kožené čalounění. K němu ladí sada doplňků, vyrobených na zakázku devíti předními britskými značkami. Tato sada je placena zvlášť a obsahuje cestovní kufr Globetrotter, nepromokavý řidičský overal Christopher Raeburn, kožené boty George Cleverley (useň je stejná jako na sedadlech, a to včetně prošívání), tvídové sako Richard James, kožené řidičské brýle Linda Farrow s bronzovými obroučky, šálu Alexander McQueen, vyteplenou přilbu Karl Donoghue, voskovanou bavlněnou bundu Belstaff pro jízdy v dešti a rukavice Dents. Když si zkrátka koupíte podobné auto, musíte vypadat jako pravý britský gentleman.
Pod kapotou je standardní technika modelu EV3, to znamená kapalinou chlazený elektromotor o výkonu 46 kW (63 k), jemuž dodávají energii lithium-iontové akumulátory. Ty svou kapacitou 20 kWh stačí na dojezd 193 až 241 kilometrů. Akcelerace z 0 na 100 km/h zabere méně než 9 sekund a maximální rychlost je 145 km/h, tyto parametry pak jsou konkurenceschopné i díky hmotnosti menší než 500 kilogramů. Té bylo dosaženo použitím trubkového prostorového rámu a již zmiňovaných panelů karosérie z kompozitních uhlíkových vláken. Celkem vznikne jen 19 kusů Morganu EV3 UK 1909, každý přijde na 52 500 liber (cca 1 681 000 korun).