U Volkswagenu vědí, že nynější elektromobily nemají stále dostatečně velký dojezd na jedno nabití, a tak se rozhodli, že modelu e-Golf nadělí baterie s mnohem větší kapacitou.
Omlazený e-Golf by měl dorazit už na konci letošního roku a nový akumulátor u něj bude snad tou největší novinkou. Jeho kapacita se má navýšit z původních 24,2 kWh na 35,8 kWh. To v řeči čísel znamená, že ve srovnání se současnou verzí e-Golfa se prodlouží dojezd o přibližně 100 kilometrů.
Elektrický Golf by tak měl dohromady zvládnout ujet na jedno nabití téměř 300 kilometrů. Nynější verze přitom udává tabulkový dojezd 190 kilometrů. S novými bateriemi počítejme i s navýšením výkonu elektromotoru. Zmodernizované provedení by tak mělo místo současných 115 nabídnout rovných 150 koní, což je celkem velký nárůst.
Otázkou tak zůstává jen cenovka německé novinky. Vylepšená technika, zvýšený dojezd a výkon si totiž nejspíše vyberou daň na aktuální základní cenovce 930 900 korun. Přesně za tolik koupíte současného e-Golfa.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?