Původní lithium-iontový akumulátor v útrobách BMW i3 měl kapacitu 22 kWh, nová baterie nabízí, díky větší hustotě jednotlivých článků, kapacitu 33 kWh. Nabití zabere asi 4,5 hodiny. Rozměry baterie zůstaly nezměněné, hmotnost vozu ale o něco stoupla – v čistě elektrické verzi s nezměněným výkonem 170 koní na 1343 kilogramů a s dodatečným prodlužovačem dojezdu (zážehový dvouválec o objemu 0.6 litru s výkonem 38 koní, udržující při jízdě konstantní nabití akumulátoru) na 1467 kilogramů.
S novou baterií ujede i3 papírově až 300 kilometrů, v nepříznivých podmínkách, se zapnutou klimatizací, tato hodnota klesne na 200 kilometrů. Zmíněný prodlužovač dojezdu přináší dalších 150 kilometrů. Spotřeba upraveného BMW je 12,6 kWh/100 km, akcelerace z 0 na 100 km/h zabere 7,3 sekundy. Benzínový motor si nárokuje 0,6 l/100 km. V nabídce nadále zůstává verze s akumulátorem o kapacitě 22 kWh, kterou lze rovněž dovybavit benzínovým dvouválcem.
Vizuálně i3 s 33 kWh akumulátorem poznáte podle modrého metalického laku Protonic, dříve určeného jen pro větší sportovní plug-in hybrid i8. Vedle něj pak Němci nabídnou nemetalické odstíny bílá Capparis a černá Fluid, stejně tak jako metalické barvy šedá Mineral, stříbrná Platin a stříbrná Ionic. Zvolit lze také čtyři designové verze interiéru, využívající především obnovitelné materiály. Prodej vylepšení i3 začne během několika týdnů, majitelé stávajících vozů pak budou mít možnost svůj akumulátor vyměnit za nový.