Z rádia, televize i webových stránek na nás v posledních dnech neustále vyskakují nová upozornění na výhodnější ceny v rámci tzv. „Black Friday," neboli Černého pátku. Slevová akce, která si v posledních letech získává stále větší popularitu, se vztahuje hlavně na elektroniku, hladu po výhodnějších cenách už se ale rozhodli využít i největší české autobazary.
Black Friday, neboli Černý pátek, je každoroční podzimní výprodejová akce, která se ze severoamerického kontinentu postupně rozšířila do všech koutů světa. Název Černý pátek pravděpodobně vznikl v důsledku dopravních problémů, každoročně vznikajících u velkých obchodních center, která slevové šílenství zařadila do svého marketingového plánu. Nejde jen o jediný den slev, velcí obchodníci, včetně AAA AUTO, své zboží zlevňují minimálně po dobu jednoho či dvou týdnů.
„Je určitá skupina zákazníků, která nenechává nákup vánočních dárků na poslední chvíli. Černý pátek je tak skvělou příležitostí, jak pořídit cokoliv za zvýhodněnou cenu. I naše společnost v tomto období registruje zvýšený zájem o koupi novějšího vozu. Ze zkušeností v předchozích letech víme, že přivede mnoho zákazníků, kteří třeba pořízení aut delší dobu odkládali a rádi by nákup vyřešili do Vánoc," říká generální ředitelka AAA Auto Karolína Topolová.
Zájemci o koupi nového vozu tak až do 25. listopadu najdou v AAA Auto přes 4 000 automobilů, na které mohou získat slevu až 90 000 Kč. Sleva je samozřejmě závislá na hodnotě vozu, ovšem již rychlí pohled na nabídku ukazuje, že vybrat si může téměř každý. Ostatně podle tiskové zprávy vedla zvýhodněná nabídka v minulém roce k prodeji více než 600 vozů.
AAA Auto však není jediným hráčem na českém trhu s ojetými automobily, který se rozhodl vsadit na lákavé heslo Black Friday. Nabídku zvýhodněných automobilů již představil i další výrazný hráč, autobazar Auto ESA.
Jeho zvýhodněná nabídka zahrnuje přes 3 700 automobilů, na které je opět možné získat slevu až 90 000 Kč. A opět platí, že nabídka je velice pestrá a jistě si z ní vybere téměř každý.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.