Z rádia, televize i webových stránek na nás v posledních dnech neustále vyskakují nová upozornění na výhodnější ceny v rámci tzv. „Black Friday," neboli Černého pátku. Slevová akce, která si v posledních letech získává stále větší popularitu, se vztahuje hlavně na elektroniku, hladu po výhodnějších cenách už se ale rozhodli využít i největší české autobazary.
Black Friday, neboli Černý pátek, je každoroční podzimní výprodejová akce, která se ze severoamerického kontinentu postupně rozšířila do všech koutů světa. Název Černý pátek pravděpodobně vznikl v důsledku dopravních problémů, každoročně vznikajících u velkých obchodních center, která slevové šílenství zařadila do svého marketingového plánu. Nejde jen o jediný den slev, velcí obchodníci, včetně AAA AUTO, své zboží zlevňují minimálně po dobu jednoho či dvou týdnů.
„Je určitá skupina zákazníků, která nenechává nákup vánočních dárků na poslední chvíli. Černý pátek je tak skvělou příležitostí, jak pořídit cokoliv za zvýhodněnou cenu. I naše společnost v tomto období registruje zvýšený zájem o koupi novějšího vozu. Ze zkušeností v předchozích letech víme, že přivede mnoho zákazníků, kteří třeba pořízení aut delší dobu odkládali a rádi by nákup vyřešili do Vánoc," říká generální ředitelka AAA Auto Karolína Topolová.
Zájemci o koupi nového vozu tak až do 25. listopadu najdou v AAA Auto přes 4 000 automobilů, na které mohou získat slevu až 90 000 Kč. Sleva je samozřejmě závislá na hodnotě vozu, ovšem již rychlí pohled na nabídku ukazuje, že vybrat si může téměř každý. Ostatně podle tiskové zprávy vedla zvýhodněná nabídka v minulém roce k prodeji více než 600 vozů.
AAA Auto však není jediným hráčem na českém trhu s ojetými automobily, který se rozhodl vsadit na lákavé heslo Black Friday. Nabídku zvýhodněných automobilů již představil i další výrazný hráč, autobazar Auto ESA.
Jeho zvýhodněná nabídka zahrnuje přes 3 700 automobilů, na které je opět možné získat slevu až 90 000 Kč. A opět platí, že nabídka je velice pestrá a jistě si z ní vybere téměř každý.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?