Společnost KIA MOTORS CZECH eviduje pouhý měsíc po spuštění prodejů fastbacku Kia Stinger již deset zákaznických objednávek tohoto ryzího gran turisma. Devět z deseti zákazníků si přitom objednalo verzi GT s pohonem všech kol a motorem 3,3l V6 T-GDi o výkonu 370 koní. Jeden zákazník zvolil verzi GT Line s motorem 2,2 CRDi s pohonem zadních kol. Počáteční prodeje modelu Stinger tak překonávají původní předpoklady, které počítaly s jednotkami kusů měsíčně.
„To, že za pouhý jeden měsíc jsme s modelem Stinger dosáhli deseti objednávek v prémiovém segmentu, kde si zákazníci potrpí na historii a zvuk značky, ukazuje, že jde opravdu o výjimečný model s jedinečným charismatem.
Jednoznačný zájem o nejvyšší specifikaci nás velmi těší a ukazuje, že zákazníci dokážou ocenit naši odvahu jít proti převládajícímu proudu a vytvořit i v dnešní době auto pro čistou radost z jízdy,“ říká Kateřina Jouglíčková, PR Manager společnosti KIA MOTORS CZECH.
Výjimečné charisma gran turisma Kia Stinger potvrzují i jeho dosavadní úspěchy v průběžném hlasování o auto roku ve světě i v České republice. Stinger se probojoval současně do finále soutěží o Severoamerické auto roku 2018 a Evropské auto roku 2018.
Současně byl nominován také do finále soutěže o Auto roku 2018 v České republice. „Cesta do finále jednotlivých soutěží nás skutečně těší. I když má Stinger ve všech třech případech proti sobě velmi silnou konkurenci, věříme, že se mu v některé z anket podaří uspět a dosáhnout nejvyššího ocenění,“ dodává Kateřina Jouglíčková.
Čtyři z deseti objednaných vozů byly svým novým majitelům již předány, zbývající budou dodány během prvního čtvrtletí roku 2018.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.