Společnost KIA MOTORS CZECH eviduje pouhý měsíc po spuštění prodejů fastbacku Kia Stinger již deset zákaznických objednávek tohoto ryzího gran turisma. Devět z deseti zákazníků si přitom objednalo verzi GT s pohonem všech kol a motorem 3,3l V6 T-GDi o výkonu 370 koní. Jeden zákazník zvolil verzi GT Line s motorem 2,2 CRDi s pohonem zadních kol. Počáteční prodeje modelu Stinger tak překonávají původní předpoklady, které počítaly s jednotkami kusů měsíčně.
„To, že za pouhý jeden měsíc jsme s modelem Stinger dosáhli deseti objednávek v prémiovém segmentu, kde si zákazníci potrpí na historii a zvuk značky, ukazuje, že jde opravdu o výjimečný model s jedinečným charismatem.
Jednoznačný zájem o nejvyšší specifikaci nás velmi těší a ukazuje, že zákazníci dokážou ocenit naši odvahu jít proti převládajícímu proudu a vytvořit i v dnešní době auto pro čistou radost z jízdy,“ říká Kateřina Jouglíčková, PR Manager společnosti KIA MOTORS CZECH.
Výjimečné charisma gran turisma Kia Stinger potvrzují i jeho dosavadní úspěchy v průběžném hlasování o auto roku ve světě i v České republice. Stinger se probojoval současně do finále soutěží o Severoamerické auto roku 2018 a Evropské auto roku 2018.
Současně byl nominován také do finále soutěže o Auto roku 2018 v České republice. „Cesta do finále jednotlivých soutěží nás skutečně těší. I když má Stinger ve všech třech případech proti sobě velmi silnou konkurenci, věříme, že se mu v některé z anket podaří uspět a dosáhnout nejvyššího ocenění,“ dodává Kateřina Jouglíčková.
Čtyři z deseti objednaných vozů byly svým novým majitelům již předány, zbývající budou dodány během prvního čtvrtletí roku 2018.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.