Společnost KIA MOTORS CZECH eviduje pouhý měsíc po spuštění prodejů fastbacku Kia Stinger již deset zákaznických objednávek tohoto ryzího gran turisma. Devět z deseti zákazníků si přitom objednalo verzi GT s pohonem všech kol a motorem 3,3l V6 T-GDi o výkonu 370 koní. Jeden zákazník zvolil verzi GT Line s motorem 2,2 CRDi s pohonem zadních kol. Počáteční prodeje modelu Stinger tak překonávají původní předpoklady, které počítaly s jednotkami kusů měsíčně.
„To, že za pouhý jeden měsíc jsme s modelem Stinger dosáhli deseti objednávek v prémiovém segmentu, kde si zákazníci potrpí na historii a zvuk značky, ukazuje, že jde opravdu o výjimečný model s jedinečným charismatem.
Jednoznačný zájem o nejvyšší specifikaci nás velmi těší a ukazuje, že zákazníci dokážou ocenit naši odvahu jít proti převládajícímu proudu a vytvořit i v dnešní době auto pro čistou radost z jízdy,“ říká Kateřina Jouglíčková, PR Manager společnosti KIA MOTORS CZECH.
Výjimečné charisma gran turisma Kia Stinger potvrzují i jeho dosavadní úspěchy v průběžném hlasování o auto roku ve světě i v České republice. Stinger se probojoval současně do finále soutěží o Severoamerické auto roku 2018 a Evropské auto roku 2018.
Současně byl nominován také do finále soutěže o Auto roku 2018 v České republice. „Cesta do finále jednotlivých soutěží nás skutečně těší. I když má Stinger ve všech třech případech proti sobě velmi silnou konkurenci, věříme, že se mu v některé z anket podaří uspět a dosáhnout nejvyššího ocenění,“ dodává Kateřina Jouglíčková.
Čtyři z deseti objednaných vozů byly svým novým majitelům již předány, zbývající budou dodány během prvního čtvrtletí roku 2018.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?