Společnost KIA MOTORS CZECH eviduje pouhý měsíc po spuštění prodejů fastbacku Kia Stinger již deset zákaznických objednávek tohoto ryzího gran turisma. Devět z deseti zákazníků si přitom objednalo verzi GT s pohonem všech kol a motorem 3,3l V6 T-GDi o výkonu 370 koní. Jeden zákazník zvolil verzi GT Line s motorem 2,2 CRDi s pohonem zadních kol. Počáteční prodeje modelu Stinger tak překonávají původní předpoklady, které počítaly s jednotkami kusů měsíčně.
„To, že za pouhý jeden měsíc jsme s modelem Stinger dosáhli deseti objednávek v prémiovém segmentu, kde si zákazníci potrpí na historii a zvuk značky, ukazuje, že jde opravdu o výjimečný model s jedinečným charismatem.
Jednoznačný zájem o nejvyšší specifikaci nás velmi těší a ukazuje, že zákazníci dokážou ocenit naši odvahu jít proti převládajícímu proudu a vytvořit i v dnešní době auto pro čistou radost z jízdy,“ říká Kateřina Jouglíčková, PR Manager společnosti KIA MOTORS CZECH.
Výjimečné charisma gran turisma Kia Stinger potvrzují i jeho dosavadní úspěchy v průběžném hlasování o auto roku ve světě i v České republice. Stinger se probojoval současně do finále soutěží o Severoamerické auto roku 2018 a Evropské auto roku 2018.
Současně byl nominován také do finále soutěže o Auto roku 2018 v České republice. „Cesta do finále jednotlivých soutěží nás skutečně těší. I když má Stinger ve všech třech případech proti sobě velmi silnou konkurenci, věříme, že se mu v některé z anket podaří uspět a dosáhnout nejvyššího ocenění,“ dodává Kateřina Jouglíčková.
Čtyři z deseti objednaných vozů byly svým novým majitelům již předány, zbývající budou dodány během prvního čtvrtletí roku 2018.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.